hatetn
Legacy Member
Mr Syphon zei:dus gij koopt een nieuwe gsm en ge vind da normaal dat die na 3 dagen al stuk is en ge opgescheept zit met een ouwe gsm ?
der is nog altijd een bepaald % van toestellen da mankementen of compleet nie werkt vanaf da ze uit de doos komen. het is maar een klein deel maar het is nu zo. t'is nie da ze hem saboteren om u ne hoop miserie te geven
ofwel herstellen ze hem of krijgde direct ne nieuwen hangt af van wa er aan scheelt en wa het is
en van een maand wachten gade nie dood en ge moogt gerust weten da ze nie overal een vervangtoestel geven
ad:
, ik heb bijna 6 maanden moeten wachten op een grafische kaart die kapot was, niet kopen bij
in tegendeel