KilL
Legacy Member
2 weken en een half geleden heb ik in de photo hall een nieuwe gsm gekocht een motorola razr v3i. Ik heb daar 199 euro voor betaald.
Al snel merkte ik dat er een mankement aan was. Namelijk als ik belde hoorde ik de overkant bijna niet zelf als het op het luidste was.
Drie dagen nadien heb ik de gsm binnen gedaan, nu twee weken geleden. ze zeiden dat ik twee weken moest wachten voor ze er nieuws over hadden. Al wat ze dan konden doen was een oude afgedankte gsm geven.
Vandaag belde ik terug om te vragen of ze al iets over mijn gsm wisten. Nu ineens zeggen ze dat het tussen de 3 à 4 weken zal duren voor ze iets zullen weten.
Nu zit ik met enkele vragen. Zou ik daar niets kunnen tegen doen dat ik sneller een nieuw toestel heb.
Al snel merkte ik dat er een mankement aan was. Namelijk als ik belde hoorde ik de overkant bijna niet zelf als het op het luidste was.
Drie dagen nadien heb ik de gsm binnen gedaan, nu twee weken geleden. ze zeiden dat ik twee weken moest wachten voor ze er nieuws over hadden. Al wat ze dan konden doen was een oude afgedankte gsm geven.
Vandaag belde ik terug om te vragen of ze al iets over mijn gsm wisten. Nu ineens zeggen ze dat het tussen de 3 à 4 weken zal duren voor ze iets zullen weten.
Nu zit ik met enkele vragen. Zou ik daar niets kunnen tegen doen dat ik sneller een nieuw toestel heb.

