Archief - bedriegelijke photo hall

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KilL

Legacy Member
2 weken en een half geleden heb ik in de photo hall een nieuwe gsm gekocht een motorola razr v3i. Ik heb daar 199 euro voor betaald.
Al snel merkte ik dat er een mankement aan was. Namelijk als ik belde hoorde ik de overkant bijna niet zelf als het op het luidste was.
Drie dagen nadien heb ik de gsm binnen gedaan, nu twee weken geleden. ze zeiden dat ik twee weken moest wachten voor ze er nieuws over hadden. Al wat ze dan konden doen was een oude afgedankte gsm geven.
Vandaag belde ik terug om te vragen of ze al iets over mijn gsm wisten. Nu ineens zeggen ze dat het tussen de 3 à 4 weken zal duren voor ze iets zullen weten.

Nu zit ik met enkele vragen. Zou ik daar niets kunnen tegen doen dat ik sneller een nieuw toestel heb.

Wover

Legacy Member
Op buy&sell of aankoopadvies zal je meer respons krijgen.

Maar ik vind dit geen bedrieglijke praktijken, die mensen van photo hall sturen het ook maar op naar de fabrikant e, dus het hangt volledig van de fabrikant af hoe lang het duurt...

^MystiQ

Legacy Member
Het noemt photo hall, misschien is het de geschikte plaats om foto toestellen te kopen maar gsm's is maybe a big nono :naughty:

Tis altijd hetzelfde, als ge nen gsm koopt waar ge da hoort te kopen gade veel beter support krijgen, das altijd zo :)

Pana

Legacy Member
KilL zei:
2 weken en een half geleden heb ik in de photo hall een nieuwe gsm gekocht een motorola razr v3i. Ik heb daar 199 euro voor betaald.
Al snel merkte ik dat er een mankement aan was. Namelijk als ik belde hoorde ik de overkant bijna niet zelf als het op het luidste was.
Drie dagen nadien heb ik de gsm binnen gedaan, nu twee weken geleden. ze zeiden dat ik twee weken moest wachten voor ze er nieuws over hadden. Al wat ze dan konden doen was een oude afgedankte gsm geven.
Vandaag belde ik terug om te vragen of ze al iets over mijn gsm wisten. Nu ineens zeggen ze dat het tussen de 3 à 4 weken zal duren voor ze iets zullen weten.

Nu zit ik met enkele vragen. Zou ik daar niets kunnen tegen doen dat ik sneller een nieuw toestel heb.


Zijt blij dat de winkel ondertussen niet failliet is gegaan.




:angry:

Arifiene

Legacy Member
Sorry , ma ge moet uitgaan van een 'redelijke termijn'. Dat is natuurlijk ruim op te vatten, maar 4 weken is nog altijd redelijk. Na 3 maand zal da niemeer redelijk zijn. Photo Hall kan hier bitter weinig aan doen. Ik heb hetzelfde meegemaakt bij Belcompany zelfs...

Robust²

Legacy Member
Hopelijk is het dan wel gemaakt als je hem terugkrijgt, mijn gsm is voor de derde keer binnen voor moment sinds da'k hem heb gekocht 2 maand geleden ofzo. Nu ze zijn altijd wel zeer vriendelijk geweest :) (Phone House)

Reptiel

Legacy Member
het ligt niet aan hen , maar de hersteldienst.
Ze kunnen er weinig aan doen hoor.

Maar idd een maand is niet echt zo lang, reken al 2dagen tegen dat ze het toestel kwamen ophalen, nog es 2dagen tegen dat het in de hersteldienst is, zijn er geen stukken op voorraad....
in de return zal dit wel hetzelfde zijn

-shogun-

Legacy Member
Math'ke zei:
Het noemt photo hall, misschien is het de geschikte plaats om foto toestellen te kopen maar gsm's is maybe a big nono :naughty:

Tis altijd hetzelfde, als ge nen gsm koopt waar ge da hoort te kopen gade veel beter support krijgen, das altijd zo :)
Nuja jij kan er niet meteen aan doen maar photohall is wel degelijk een winkel die multimedia verkoopt en niet enkel dingen ivm digitale fotografie. Ziet er nog een degelijke winkel uit als ik die zo bekijk/hun reclames bekijk.
Kon jij niet weten natuurlijk als je niet vertrouwd bent met de winkel!:)

Voor de TS: Tja wachten eh, ja kan gaan klagen als het echt een probleem wordt maar geduld kan keer deugd doen hoor :).

Psychodweep

Legacy Member
Photohall zijn meestal maar 2 mans zaken en die mensen die sturen wel degelijk defecte goederen ASAP op naar de hersteldienst. En dan kunnen zij niks anders doen dan informeren en wachten op nieuws.
Ik zie niet in waarom ze jou 2 weken dat toestel daar laten liggen. Niemand heeft daar baat bij. Zij zouden slecht imago krijgen en jij moet langer wachten....

Fighting Hobbit

Legacy Member
Ik had het met pc-onderdelen, graka out of stock, bestel mijn onderdelen eind maart en men zegt tweede week van april zal ik ze hebben... Dat was toen 3 weken later, uiteindelijk heeft het tot begin mei geduurd eer ik mijn pc in elkaar kon steken... Daar kan de winkel natuurlijk niks aan doen, ik denk dat je ermee moet leren leven...

Mr. Jack!

Legacy Member
Die werken wsl met een ophaaldienst, die komen x aantal keer in de week langs, en als dat nu net bv. maandag en woensdag is en jij je gsm donderdag binnen levert (fictieve dagen uiteraard) dan verlies je idd al een 'tijd'.

In de hersteldienst zal niet alleen jou gsm liggen maar ook andere toestellen. Dus jou toestel komt achteraaf op de lijst.

Let's face the fact, het zijn ook maar mensen en de wereld draait nu eenmaal niet om jou.

2 weken is echt geen onredelijke termijn hoor me dunkt.

En je hebt toch een vervangtoestel? Meer kunnen ze niet doen hoor.

Mvg

Vrallie

Legacy Member
2 weken is echt wel nie lang, ge denkt toch niet zeker dat ze speciaal hun ophalingsdienst gaan bellen voor één simpel gsmke op te halen? Vandaag nog zo ne pipo gehad, meneer dacht dat we ffkes zijn Panasonic dvdrecorder in 10 dagen konden herstellen, met het gekende zinnetje van 'tis de laatste keer dak ier wa koop ze'. Ik raadpleeg dan altijd eens hun klantenfiche achteraf en ja hoor, meneer heeft in drie jaar enkel da simpel dvdrecorderke gekocht. Altijd dezelfde soort die zaagt :)

Hostage

Legacy Member
Geduld hebben is de enige optie.
Hier in Hasselt is ook ne photo hall.
Een maat van mij van mij heeft daar een laptop gekocht en hij was heel tevreden.Hij had er nog het 1 en ander bij gekregen.
Bv : Een tas voor de laptop.
Die moest hij normaal appart kopen in photo hall.
Als hij met soft of hardware problemen zit kan hij altijd naar daar en hij word zeer vriendelijk geholpen.

KilL

Legacy Member
Ja maar ik zen vooral niet tevreden met de informatie die ze geven. Ik breng hem binnen en ze zeggen binnen twee weken zulde weten of ge nen nieuwe krijgt en dan bel ik gisteren en zeggen ze opeens 3 à 4 weken zal zijn.

Ik weet dat ik zal moeten wachten. Maar ze kunnen mss direct van de eerste keer juiste informatie geven

RaZoR be

Legacy Member
probleem is, dat ze het zelf ook niet weten... mischien is de standaard termijn 2 weken.. en plots blijkt er een onderdeel te missen, en wordt het al snel 3 a 4 weken, zonder dat zij dit op voorrand wisten he

russian

Legacy Member
Je krijgt dan een vervangtoestel, is het nog niet goed? Sjonge sjonge.

Mr Syphon

Legacy Member
!2u55!4n zei:
Je krijgt dan een vervangtoestel, is het nog niet goed? Sjonge sjonge.

dus gij koopt een nieuwe gsm en ge vind da normaal dat die na 3 dagen al stuk is en ge opgescheept zit met een ouwe gsm ?

Anoniem04

Legacy Member
Dat die GSM kapot is kunnen ze bij de photo hall niets aan doen, hij krijgt nog een vervangtoestel, daar kon hij met een beetje pech ook naar fluiten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan