Archief - Autoreis naar Spanje, practische info gevraagd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flipkikker

Legacy Member
Bah, al die zever van nog maar pas je rijbewijs etc etc...

Tis pas door zo'n afstanden (ok, dit is mss wat extremer) af te leggen dat je echt rij-ervaring opdoet

ik heb nog maar sinds eind juni men rijbewijs na een opleiding van 3 maand, maar ik kheb overlaatst ook 300 km op een dag gereden met passagiers,
binnenkort ben ik volgwagen op een weekend naar normandië, en kheb nog nooit int buitenland gereden...

als ge als chauffeur uw verstand derbij houdt en zelf de discipline hebt om u verantwoordelijk te gedragen dan komt het allemaal goed :)

succes met je reis btw, sry voor de offtopic, maar tis iets watk vaak hoor terugkomen en me aan erger :$

cura

Legacy Member
^^VooDoo^^ zei:
Ik zou gewoon orez zenne uitleg volgen ... daar een auto huren lijkt me het beste :)
moet je wel minstens 24 voor zijn
DBK zei:
voor nen auto te huren moet ge 21 of ouder zijn.

24!
Spliffsnatcher zei:
voor een auto te huren moet je 25 en ouder zijn, ben je jonger dan betaal je bij naargelang het aantal jaar bezit van een rijbewijs.

Op u 18-20 auto huren kan je naar fluiten, tenzij bij crappy verhuurbedrijven
24!

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Flipkikker zei:
als ge als chauffeur uw verstand derbij houdt en zelf de discipline hebt om u verantwoordelijk te gedragen dan komt het allemaal goed :)

Maar er zijn nog andere bestuurders op de baan... Of eventueel een loslopende hond, een hert over de rijbaan, een vogel tegen je voorruit, plotse mistbanken, natte plekken, oliesporen en nog zoveel andere onvoorziene omstandigheden.

Flipkikker

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Maar er zijn nog andere bestuurders op de baan... Of eventueel een loslopende hond, een hert over de rijbaan, een vogel tegen je voorruit, plotse mistbanken, natte plekken, oliesporen en nog zoveel andere onvoorziene omstandigheden.

of 1 of andere eikel die de verkeersregels aan zen laars lapt of gewoon niet kan rijden...


die zaken die je opnoemt zijn onverwacht idd, maar als het regent ga je trager rijden en plotse bewegingen vermijden

als er zo'n klootzak op een decimeter van je auto invoegt of gewoon recht op je auto afstevent zonder te vertragen zou je die toch graag een paar lappen verkopen zu ;)
(bijna iedere autorit kom ik zo net niets tegen :sop: )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan