Archief - Asics schoenwinkel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GADGET

Legacy Member
versleten goodyears ?

wa doede daar dan mee ? deur van den auto open terwijl da ge aant rijden zijt en uwe voet over het straat slepen ? :help:

Ik heb al een jaar of 5 goodyears en zit nu aan mijn derde paar. (eerste 2 paar zijn nog altijd intact trouwens) Tis ni omda ze nimeer spierwit zijn en wa uitgezakt da ze versleten zijn e :p aan den tip hebde na nen tijd wel het leer da wa afpelt maarja.. dan beginnen ze juist goe te zitten :D

Le Roy Landis

Legacy Member
Time^- zei:
Zal er dan toch van afhangen welke gij koopt. :s Mijne waren iets van een 90€ in solden 5 jaar geleden. Ik draag die al 5 jaar zo goed als elke dag en die zien er echt nog goed uit. Ik zie mij daar nog makkelijk 2-3 jaren mee doen.

Ge moet er natuurlijk wel iets mee doen om ze te kunnen verslijten :p

enkel de luchterosie zal het verslijtingsproces niet danig bevorderen

Time

Legacy Member
Le Roy Landis zei:
Ge moet er natuurlijk wel iets mee doen om ze te kunnen verslijten :p

enkel de luchterosie zal het verslijtingsproces niet danig bevorderen
Tja, het zijn schoenen voor het dagelijkse leven, ik doe er evenveel mee als de gemiddelde persoon hoor.
Ik ga er zelfs mee gaan lopen, bij gebrek aan deftige loopschoenen.

Gromme

Legacy Member
amdr zei:
Goodyears verslijten echt muug snel. Das ongelooflijk voor zo'n dure schoenen!

Sorry maar in mijn geval moet ik je daarin tegenspreken.

Ik heb mijn hoge Goodyears als sinds ze hier juist in de winkel stonden en ik draag ze nog. En ik draag ze daarbij dan nog eens tijdens mijn werk (horeca) en ze zien er mss niet meer uit maar ze hebben wel hun ding gedaan.

EverlastingHate

Legacy Member
Time^- zei:
Zal er dan toch van afhangen welke gij koopt. :s Mijne waren iets van een 90€ in solden 5 jaar geleden. Ik draag die al 5 jaar zo goed als elke dag en die zien er echt nog goed uit. Ik zie mij daar nog makkelijk 2-3 jaren mee doen.

Wel ja zolang de naden en de nestels het boeltje bijeen kunnen houden, kan je het bruikbare schoenen noemen.

Na 3 maand zijn zulke schoenen hun charmes kwijt, en ja het is voor de charmes en tralalala (+merknaam) dat ge betaalt. Vol met vegen, afgebroken stukjes rubber ect.., en ge kunt ze toch niet poetsen.

Ik ben altijd tegen zulke schoenen geweest, omdat ik ze het geld gewoon niet waard vind. En no way dat ik ooit zoveel geld zal uitgeven aan wat schoenen. HEt is eigenlijk voor de eerste 3 maand dat je betaalt, wat na die 3 maand komt, heeft evenveel waarde als een stel klompen waarmee de boer het veld heeft staan bewerken.

spray-bunny

Legacy Member
@ Everlastinghate: €65 voor schoenen is toch echt niet overdreven imo.

edit: 'k had niet gezien dat Time's schoenen 90 kostten...

EverlastingHate

Legacy Member
spray-bunny zei:
@ Everlastinghate: €65 voor schoenen is toch echt niet overdreven imo.

edit: 'k had niet gezien dat Time's schoenen 90 kostten...

Zelfs 65 euro vind ik voor zulke schoenen te veel, en 65 is echt wel een minimum in dat schoenenwereldje.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan