Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goodyears verslijten echt muug snel. Das ongelooflijk voor zo'n dure schoenen!SweetEmmaRose zei:dan doede gij wel heel veel met die schoene, mijn adidasse gaan altijd zeker 2jaar mee. maar mss is da het verschil van meisjes en jongens.
amdr zei:Goodyears verslijten echt muug snel. Das ongelooflijk voor zo'n dure schoenen!
.
amdr zei:Goodyears verslijten echt muug snel. Das ongelooflijk voor zo'n dure schoenen!
Zal er dan toch van afhangen welke gij koopt.EverlastingHate zei:God altijd zoveel geld voor schoentjes die na 4 maand al versleten zijn![]()
Mijne waren iets van een 90€ in solden 5 jaar geleden. Ik draag die al 5 jaar zo goed als elke dag en die zien er echt nog goed uit. Ik zie mij daar nog makkelijk 2-3 jaren mee doen.amdr zei:Mja meeste schoene verslijte ook van te schakelen me brommer/moto
Enja in discotheken is da elemaal erg e, zeker als ge er witte hebt gelijk ik bijna altijd heb...