Archief - Asics schoenwinkel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kakaku

Legacy Member
Beste mede-TNGers,

Ik ben van plan Asics Strikers te kopen, maar toen ik in antwerpen ff ging checken, zag ik enkel Asics Tiger staan :sad:

Weet iemand waar ik de Asics Striker kan verkrijgen? :bow:

bvje : Hierzo

Mvg, en veel dank ..

Kakaku

Legacy Member
mja ik bedoelde meer in het centrum van antwerpen, maar toch bedankt! ;)

SweetEmmaRose

Legacy Member
in de hooj hebbe ze meestal de specialere schoene. (nationalestraat in centrum v antwerpe)

SkateDivision

Legacy Member
meestal hebbe ze in de footlocker wel veel asics, daar heb ik de mijne toch altijd gekocht

Kakaku

Legacy Member
Merci EmmaRose, ik zal daar morge is kijke :)
En van dien speciale prijs, normaal gezien ni, omda die strikers zoiet van een 80€ koste ;)

amdr

Legacy Member
idd, assics zijn niet echt zo enorm duur. Als je kijkt nr Goodyears die ron de 120E meestal kosten...

EverlastingHate

Legacy Member
God altijd zoveel geld voor schoentjes die na 4 maand al versleten zijn :s

SweetEmmaRose

Legacy Member
dan doede gij wel heel veel met die schoene, mijn adidasse gaan altijd zeker 2jaar mee. maar mss is da het verschil van meisjes en jongens.

amdr

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
dan doede gij wel heel veel met die schoene, mijn adidasse gaan altijd zeker 2jaar mee. maar mss is da het verschil van meisjes en jongens.
Goodyears verslijten echt muug snel. Das ongelooflijk voor zo'n dure schoenen!

a242050

Legacy Member
amdr zei:
Goodyears verslijten echt muug snel. Das ongelooflijk voor zo'n dure schoenen!

Mijn goodyears zijn nu na een 7-tal weken bijna volledig versleten :s.
Echt brol, ik koop dat nooit meer :D

LiteC

Legacy Member
amdr zei:
Goodyears verslijten echt muug snel. Das ongelooflijk voor zo'n dure schoenen!

Dan hebt gij wel vreed slechte want ik doe met de mijn al 2j
en e paar vriende hebben ook goodyears en die doen er toch ook een goed jaar mee :f

PhAnToM^

Legacy Member
Ik doe vies lang met schoenen, ik verslijt die niet fzo :x
Kheb hier nog schoenen van 4j geleden, waar totaal niets aan is -_-

amdr

Legacy Member
Mja meeste schoene verslijte ook van te schakelen me brommer/moto
Enja in discotheken is da elemaal erg e, zeker als ge er witte hebt gelijk ik bijna altijd heb...

Time

Legacy Member
EverlastingHate zei:
God altijd zoveel geld voor schoentjes die na 4 maand al versleten zijn :s
Zal er dan toch van afhangen welke gij koopt. :s Mijne waren iets van een 90€ in solden 5 jaar geleden. Ik draag die al 5 jaar zo goed als elke dag en die zien er echt nog goed uit. Ik zie mij daar nog makkelijk 2-3 jaren mee doen.

Kakaku

Legacy Member
amdr zei:
Mja meeste schoene verslijte ook van te schakelen me brommer/moto
Enja in discotheken is da elemaal erg e, zeker als ge er witte hebt gelijk ik bijna altijd heb...

van in den dixies te stampe zeker :D
anyway, khem ze gevonde in de united brands :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan