Archief - Antwerpen - uitgaan

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stoffie..

Legacy Member
Bonthuys (vroeger Club Industria) zou op zaterdag ook vooral r&b-gericht zijn

fuze

Legacy Member
Gothrek zei:
Mss stomme vraag, maar is er iets zoals Complex of The oh in antwerpen?
ik wil hier geen jump discussie voeren ofzo, ik vraag het mij gewoon af, dus geen geflame aub :p

Binnenkort The Unit zoals eerder gezegd.

Forze

Legacy Member
Ik ga al jaren uit (van mijn 17 jaar, nu 24) in Antwerpen & ik heb meermaals in het midden van de nacht alleen door de "ruigere" straten van t'stad gegaan (in variabele toestanden van nuchterheid) : heb nog NOOIT ambras of problemen gehad. Ik ben dan ook ne vriendelijke jongen natuurlijk ;).

Een keer heb ik eens overdag in de keyserlei een zwerver gehad die mijn pakje sigaretten wilde afpakken, maar een vriendelijke glimlach, een duwtje & 2 agenten die daar rondliepen losten dit probleempje snel op.


Het Bonthuys zou idd een R&B zaal & een Grooves-zaal hebben. Uitsluitsel daarover kan ik zondag geven ;) Ik hoop dat de Grooves-zaal zoals vroeger is: daar kon ik tenminste nog eens een feestje bouwen.

>P> Stigy

Legacy Member
br33z zei:
café Alma
www.caféalma.be

elke vrydag zit da tss. 16u - 00u stampvol
leeftyd zit tss 16 - 25

Almaaaaaaaaaaa ruled een pak, allez als ge het volk der toch kent :D

btw, ga naar Reloaded, Complex, dixies :unsure:"drugskot" gink in men jonge jaren enne :p, euuuhm wa hebde nog, cafe d'anvers "in een grappige buurt waar ge kunt lache :D" mss poolplanet achter den hoek van alma, vo de rest. The Unit da ga komen eh, ziet er zalig uit :D

Huey

Legacy Member
ah we gaan over cafés beginne ofwa?

alma, muze, den boer, zeppos, sals, doedelzak, nonstop..

Forze

Legacy Member
Het Bonthuys was ok, wel in de R&B/Commercial room rondgehangen & gefeest omdat de Grooves room quasi leeg was. Wel veel meer lekkere grietjes dan de laatste keren toen het nog industria was. OOk heb ik gemerkt dat de nieuwe portiers blijkbaar last hebben van KPS (Kleine PietenSyndroom) & dit uitwerken op zowat iedereen. Qua muziek is het er wel bonnekes,vooral ff een live intermezzoke van Lunaman, & rond een uur of 4-5 veranderde de R&B/Commercial zelf in een Grooveskot. Sluiting was al om 5u15, waarna we nog naar de Level zijn getrokken @ Illusion.

Geweldig avendje gehad, mij zulde terug veel @ Bonthuys zien als het zo blijft.

bogy

Legacy Member
Illusion all the way maat ;)

elke zaterdag zit ik daar, en alle birthday-vrijdagen en retro vrijdagen... en natuurlijk ook alle Club Zed zondagen!

van da marginaal volk enzo da'k hiere lees ... da zit evengoe in rocca zenne...

en jah, ge meot natuurlijk wel naar de juiste feestjes gaan in illusion éh ... en ni doorgaan om 4 uur ...

illusion is zaterdagavond van 11 uur tot 11 uur zondagmorgen open. Het beste wordt gedraaid door de Nico en de Jean ... da's vanaf een uur of 6. Het hardere (Trance/Retro/hardtrance (géén jump!)) werk wordt tot zes uur beneden gedraaid door de Jan, Wout, A-tom-x en companen... der is ook nog een level (alleen zaterdag! vanaf 01.00u), waar ze disco/groove/electro draaien...

Klakskes zijn der inderdaad, die zijn der altijd al geweest, en die zullen der ook altijd blijven. gelukkig kunt ge die tegenwoordig wel op 2 handen tellen.

Drugskot numero 2 zegt hiere iemand?

ik ken wel een aantal koten die een pak erger zijn dan illusion zenne. Illusion wordt iedereen gefouilleerd aan de ingang, en der worden der toch ook wel elken avond gepakt... Dus ge kunt al zeker ni zeggen da ze der niks aan doen. In larocca wordt er NIET gefouilleerd, en in Carré wordt er gewoon gezwegen over drugs, bijna iedereen doet het daar, maar niemand mag het weten, want da past ni als ge chichi zijt...

Waar ik als clubber enorm veel belang aan hecht is de special fx van een club. hebben ze lasers? zijn er vette rookmachines, zijn er tracers, ...
en als ik dan alles mag opnoemen van illusion ben ik wel effe bezig... maar een paar zaken die toch wel opmerkelijk zijn aan illusion:

* De mannenwc's zijn vetter dan eender welke vrouwentwalet. als ge staat te pissen kijkt ge namelijk naar Southpark/The Simpsons... jaja, de pissins hebben tv's! per pisser éne :)
* De laser éh ... illusion heeft een té vette multicolor laser ;... bekijk dees filmke anders maar es: http://www.youtube.com/watch?v=leRj5nPlo_w (jah, 't beste begint zowa rond 01:20 minuten en rond 03.20 begint er ook een vet stukske (et filmke is al wel oud ondertusse, en de laser stond er toen nog maar twee weken, ondertussen hebben ze der al véél meer effecten ingeprogd!)

mjah, en wa ook heel belangrijk is... ken je mensen die naar de club gaan... als ge daar volk kent, is 't altijd veel plezanter dan dat ge daar met twee onbekenden staat ofzo éh ;)

vraag anders waar uw vrienden naartoe gaan éh, en gaat daar eens me weg ;)

Boddah

Legacy Member
ik ga enkel op café:
Misantroop, Kassa, Paters Vaatje, Vibes en soms de Muze, als er geen groep speelt want die zijn altijd slèècht.

amdr

Legacy Member
Bonthuys is veel te nieuw om nu ene te gaan, echt ambetant druk! Maar muziek is wel bangelijk (bounce/groove door elkaar)
Petrol is te electro achtig :unsure:
Cafe d'Anvers inderdaad is dan weer wa meer House achtig
En der is nog erges een boenk discotheek ook maar kan ni op de naam komen
Hangar 26 hebt ge ook nog, is pak volwassener en eel den avond groove muziek
....

Avondland

Legacy Member
Boddah zei:
ik ga enkel op café:
Misantroop, Kassa, Paters Vaatje, Vibes en soms de Muze, als er geen groep speelt want die zijn altijd slèècht.

Paters Vaatje is inderdaad fantastisch, of het Waagstuk op de Stadswaag. Véél verschillende bieren = véél plezier.

Voorts zit ik soms in de Leeuw van Vlaanderen in de Jezuïetenrui aka De Beest. Maar meestal ga ik uit in Boechout-Mortsel-Lier, Antwerpen heeft als nadeel dat m'n laatste bus al om 00.45 weg is, wachten tot half 6 is rottig als het cafébezoek wat tegenvalt of wanneer je financiën niet meer verstrekkend zijn.

systech

Legacy Member
de leeuw van Vlaanderen...

komen daar ook ooit allochtone Antwerpenaren eigenlijk? :unsure:

Kakaku

Legacy Member
den 'bierstal' me als afsluiterke 'het keteltje', succes verzekerd

br33z

Legacy Member
>P> Stigy zei:
Almaaaaaaaaaaa ruled een pak, allez als ge het volk der toch kent :D

btw, ga naar Reloaded, Complex, dixies :unsure:"drugskot" gink in men jonge jaren enne :p, euuuhm wa hebde nog, cafe d'anvers "in een grappige buurt waar ge kunt lache :D" mss poolplanet achter den hoek van alma, vo de rest. The Unit da ga komen eh, ziet er zalig uit :D

alma is idd place to be op vrydag tss 16u-00u fzo, kom er al 4-5 jaar ondertss mr tegewoordig ist wel pâk minder ze :) veel te veel snotapen enz mrja.. komde er nog?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan