Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[-Driss.aE-] zei:Welke plekken draaien ze vooral hiphop / r&b (buiten la rocca op vrijdag dan)?

Gothrek zei:Mss stomme vraag, maar is er iets zoals Complex of The oh in antwerpen?
ik wil hier geen jump discussie voeren ofzo, ik vraag het mij gewoon af, dus geen geflame aub![]()
.
Ik hoop dat de Grooves-zaal zoals vroeger is: daar kon ik tenminste nog eens een feestje bouwen.br33z zei:

"drugskot" gink in men jonge jaren enne
, euuuhm wa hebde nog, cafe d'anvers "in een grappige buurt waar ge kunt lache
" mss poolplanet achter den hoek van alma, vo de rest. The Unit da ga komen eh, ziet er zalig uit 




beton zei:ik drink liever een duveltje in de kassa4

Boddah zei:ik ga enkel op café:
Misantroop, Kassa, Paters Vaatje, Vibes en soms de Muze, als er geen groep speelt want die zijn altijd slèècht.
>P> Stigy zei:Almaaaaaaaaaaa ruled een pak, allez als ge het volk der toch kent
btw, ga naar Reloaded, Complex, dixies"drugskot" gink in men jonge jaren enne
, euuuhm wa hebde nog, cafe d'anvers "in een grappige buurt waar ge kunt lache
" mss poolplanet achter den hoek van alma, vo de rest. The Unit da ga komen eh, ziet er zalig uit
![]()
veel te veel snotapen enz mrja.. komde er nog?