Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kreek zei:café kassa!

Kreek zei:café kassa!

2de grootste drugskotrbn- zei:Wrm in Antwerpen uitgaan als de illusion juist buiten Apen ligt.

dakantochnie zei:Lol, de La Rocca...da's hét drugskot van Antwerpen.![]()
[-Driss.aE-] zei:Welke plekken draaien ze vooral hiphop / r&b (buiten la rocca op vrijdag dan)?
), hangar 21 ( zit wel guur volk), red and bleu ( vooral voor td's, donderdag nog naar td'ke gewist, zeker wel nice, vooral tegen het einde toe draaien ze veel betere muziek) en petrol natuurlijk!
P|tt@ zei:Zover'k weet moogde gij daar nog ni binnen? En laatste keer da'k daar geweest ben vond'k da daar énorm proper(qua bollenpakkers e). Moet wel met zo'n ganse horde buitenwippers die de hele avond daar rondlopen. Meeste andere plaatsen waar'k af en toe is kom is't véél minder zuiver ze.
sQuar3. zei:moet je in studenten cafe 't vervolg gaan checken! Wel het meeste van den tijd r&b.
Echo is ook wel chilly studentencafée , zit tof volk binnen. De prof is ook wel goei cafée maar zit wel dikke nek volk binnen imo. kassa 4, altijd wel lachen daar (vooral die een achter den toog mei haar krullekes *raauw*)
Mja en als ge echt wilt gaan feesten. Cinema, mja local (if you feel like getting laid; zitten mooie meisjes binnen), hangar 21 ( zit wel guur volk), red and bleu ( vooral voor td's, donderdag nog naar td'ke gewist, zeker wel nice, vooral tegen het einde toe draaien ze veel betere muziek) en petrol natuurlijk!
jaja laat het nieuwe academie jaar maar beginnen![]()
's mijn studentencafé... En daar draaien ze zowat vanalles eigenlijk. Vervolg is ook wel fijn, ma wel nogal donker enzo vind ik..
Maar Red'nBlue is wel een coole zaalOmdat dat s-l-e-c-h-t is?rbn- zei:Wrm in Antwerpen uitgaan als de illusion juist buiten Apen ligt.
MitCh zei:Petrol ftw!