Archief - Antwerpen - uitgaan

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamedude

Legacy Member
Ben es van plan wa meer naar Antwerpen stad uit te gaan, maar wa zijn zo wa goej plekskes? Buite de duidelijke: café d'anvers, la rocca, industria (anderen naam nu zeker?) , petrol

waar 16-21 jarige vooral komen

InFerNo

Legacy Member
Kid's rythm 'n Blues kaffee ftw!

of de irish pub op de groenplaats :)

barbarian

Legacy Member
nano sur l'o
cinema
zaal jacob
stereo sushi
jameson
bontehuys
space
the cage
la rocca (grootste drugskot?? ken er wel andere dan)

het hangt er allemaal wat vanaf wat je goed vindt

BamBamsChica

Legacy Member
16-18 geen idee, 18-... Studenten-TD's :) en Studentencafé's... En op donderdag Stereo Sushi, Café Local, Nanno, Café d'Anvers, Cinema, ...

Fr3aK

Legacy Member
rbn- zei:
Wrm in Antwerpen uitgaan als de illusion juist buiten Apen ligt ;).
2de grootste drugskot ;)

Gisteren nog tegen het egotripperke, DJ Wout, moeten basketten, em stond waarschijnlijk nog strak van de bollen...

P|tt@

Legacy Member
dakantochnie zei:
Lol, de La Rocca...da's hét drugskot van Antwerpen. :p


Zover'k weet moogde gij daar nog ni binnen? En laatste keer da'k daar geweest ben vond'k da daar énorm proper(qua bollenpakkers e). Moet wel met zo'n ganse horde buitenwippers die de hele avond daar rondlopen. Meeste andere plaatsen waar'k af en toe is kom is't véél minder zuiver ze.

Dozzeh

Legacy Member
Welke plekken draaien ze vooral hiphop / r&b (buiten la rocca op vrijdag dan :p)?

Joown

Legacy Member
[-Driss.aE-] zei:
Welke plekken draaien ze vooral hiphop / r&b (buiten la rocca op vrijdag dan :p)?

moet je in studenten cafe 't vervolg gaan checken! Wel het meeste van den tijd r&b.
Echo is ook wel chilly studentencafée , zit tof volk binnen. De prof is ook wel goei cafée maar zit wel dikke nek volk binnen imo. kassa 4, altijd wel lachen daar (vooral die een achter den toog mei haar krullekes *raauw*)
Mja en als ge echt wilt gaan feesten. Cinema, mja local (if you feel like getting laid; zitten mooie meisjes binnen :p ), hangar 21 ( zit wel guur volk), red and bleu ( vooral voor td's, donderdag nog naar td'ke gewist, zeker wel nice, vooral tegen het einde toe draaien ze veel betere muziek) en petrol natuurlijk!
jaja laat het nieuwe academie jaar maar beginnen :D

serial

Legacy Member
P|tt@ zei:
Zover'k weet moogde gij daar nog ni binnen? En laatste keer da'k daar geweest ben vond'k da daar énorm proper(qua bollenpakkers e). Moet wel met zo'n ganse horde buitenwippers die de hele avond daar rondlopen. Meeste andere plaatsen waar'k af en toe is kom is't véél minder zuiver ze.

same here, ga er heel af en toe en nog nooit de indruk gehad dat het een drugskot was ze...

BamBamsChica

Legacy Member
sQuar3. zei:
moet je in studenten cafe 't vervolg gaan checken! Wel het meeste van den tijd r&b.
Echo is ook wel chilly studentencafée , zit tof volk binnen. De prof is ook wel goei cafée maar zit wel dikke nek volk binnen imo. kassa 4, altijd wel lachen daar (vooral die een achter den toog mei haar krullekes *raauw*)
Mja en als ge echt wilt gaan feesten. Cinema, mja local (if you feel like getting laid; zitten mooie meisjes binnen :p ), hangar 21 ( zit wel guur volk), red and bleu ( vooral voor td's, donderdag nog naar td'ke gewist, zeker wel nice, vooral tegen het einde toe draaien ze veel betere muziek) en petrol natuurlijk!
jaja laat het nieuwe academie jaar maar beginnen :D

Echo rules :) 's mijn studentencafé... En daar draaien ze zowat vanalles eigenlijk. Vervolg is ook wel fijn, ma wel nogal donker enzo vind ik..

En bij TD's hangt het van de club/DJ af welke muziek ze draaien he, maakt niet uit of dat in de Red'nBlue is of niet :) Maar Red'nBlue is wel een coole zaal
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan