Archief - Antwerpen - uitgaan

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeeKer

Legacy Member
Bonthuys! Totaal nieuw concept. Elke zaterdag 2 rooms. Main: R&B & commercial, 2nd room House!

DJ's: Mystique, N8n, Nicolaz
Guest DJ's: Jazzy Jeff, 8track, Chuckie, TLP

www.bonthuys.be (ex club industria)

Forze

Legacy Member
Nu zaterdag is piepke doen in Bonthuys, ben er sinds de sluit van industria niemeer geweest. Khoop da der nog altijd grooves gedraaid worden, maar blijkbaar is het nog altijd den Bill die draait, dus da komt wel goe ;). & khoop ook da het daar nog zo chilled is als vroeger!

Illusion is ook wel eens leuk af & toe: de level heeft nog niet alle charme verloren, in tegenstelling tot de ground floor waar de Klakskes et voort zeggen hebben imho. Vorige week nog eens binnengeduikeld & toch goe geamuseerd ondanks de ambrasbabies die er ook weer waren.

Cafe D'anvers is ook altijd leuk, met de chillout room waar echte R&B & hiphop worden gedraaid. Beneden is het altij fun me lekkere wijven (en af en toe tranny's ma da zienek meestal nie helder meer rond 4u-5u ;) ).

Nanno is af & toe ook fun, maar iets te crowded & te veel volk da daar alleen komt omda ze genen entree moeten betalen.

Hangar 26: chichi maar uberlekkere wijven.

Fever: 1 keer geweest & een van de beste feestjes vant jaar gehad, fun volk, vriendelijk @ den toog, maar helaas me jetonnekes die ze rond 4u al niemeer verkochten :( terwijl ik nog veeeeeeeeeel dorst had (ondanks dat ik om 12u @ work in de winkel moest staan ;) twas een lange dag :) )

@ over de drugs: de eerste drugvrije keet moet ik nog tegenkomen ze: zelfs vroeger in mijnen tijd ;) op "brave" schoolfeestjes liepen daar altijd wel ne man of 4-5 stoned of doped rond.(vorigen eeuw gvd: ik ben oud :'( )

mo6

Legacy Member
Meh, ben ooit 1 keer naar Café d'Anvers geweest, nooit nimeer, je moet roepen om elkaar te verstaan, de muziek is loud bass. Dus je hoort eigelijk heel de avond niets anders als BOEM BOEM BOEM enz..., het drinken is altijd belachelijk duur. En het volk in dat er rondhuppelt, mja te veel makup is dikwijls het eerste wat me opvalt, denk ik zo, (ze is heel knap, maar ze lijkt wel weggelopen uit Mattroeschka's, en daarbij zo jong en al zo'n egocentrische look/gedrag, thx but no thx)

Neen, van jongs af ging ik liever naar de gezellige cafeetjes in Antwerpen. Ffe opsommen. Paters vaatje, het vervolg, sfinxcafé, Irish pubs, café's op grote markt van Leuven A'pen, Gent, ...
En ja, vroeger toen ik nog school liep, ging er na het school dikwijls een heel pak jongeren naar een café vb café non stop of café alma.
No offence, maar mss omdat mijn vader agent is en nogal streng, ben ik hem toch dankbaar dat ik daar niet ben geweest. (father forbid it)

Café alma for example moeten de flikken regelmatig is langsgaan voor 'relletjes'. Café non stop zit vol met snobjes (gastjes die denken dat ze alles mogen/kunnen omdat mama en papa geld hebben). Tot ze met hun brommertje op de rolletjes staan of tegen een boompje vlammen. Dan moet je medelijden hebben, anders ben je de gevoelloze idioot.

Als ik uitga, is het meer om gezellig te keuvelen met andere mensen met een lekker drankje. Uitgaan om te dansen tot een stuk in de nacht is minder voor mij. Wel leuk hoe je ziet hoe sommige grote bazen op personeelsfeestjen 'uit hun dak gaan op zo'n muziek'.

zotteluc

Legacy Member
en als ge eens genoeg hebt van al die commerciele troep, is er altijd nog Den Aalmoezenier!

Schummi88

Legacy Member
Vrijdag om 12u in de middag openings TD in 't Vervolg, Yves De Ruyter komt draaien :p

super-styler

Legacy Member
mo6 zei:
Café non stop zit vol met snobjes (gastjes die denken dat ze alles mogen/kunnen omdat mama en papa geld hebben). Tot ze met hun brommertje op de rolletjes staan of tegen een boompje vlammen. Dan moet je medelijden hebben, anders ben je de gevoelloze idioot.

Haha, so true ^^ hoe hatelijk zijn zo mensen wel nie ;)

fixer187

Legacy Member
De vuile was in het weekend, is een cocktailbar maar zit er altijd stampvol in het weekend en ze draaien zowat vannalles; r&b, techno, dance

Gothrek

Legacy Member
Mss stomme vraag, maar is er iets zoals Complex of The oh in antwerpen?
ik wil hier geen jump discussie voeren ofzo, ik vraag het mij gewoon af, dus geen geflame aub :p

DBK

Legacy Member
Gothrek zei:
Mss stomme vraag, maar is er iets zoals Complex of The oh in antwerpen?
ik wil hier geen jump discussie voeren ofzo, ik vraag het mij gewoon af, dus geen geflame aub :p
ni echt maar soms is er wel eens een jump feesje ofzo, gelijk vorige jaar in industria :)
Als ze maar overt water gon jumpen :) Antwerpen moet housy en elektro-isch blijven :p

Malkavian

Legacy Member
GeeKer zei:
Bonthuys! Totaal nieuw concept. Elke zaterdag 2 rooms. Main: R&B & commercial, 2nd room House!

DJ's: Mystique, N8n, Nicolaz
Guest DJ's: Jazzy Jeff, 8track, Chuckie, TLP

www.bonthuys.be (ex club industria)

Jup jup, Roger den 9de was goe maar veel te druk naar mij zin.
Vant weekend kon ik nie naar de opening gaan aangezien ik in Londen zat
maar dit weekend gaan we Bonthuys eens een bezoekske brengen :D

Sfeer op de FFWD DanceParade was super ondanks de regen
Bill and friend van Industria en RnB
Voor mij een mooie en ideale combo

Industria was mijn favo plekje om te feesten (vooral soulflower avonden)
dus Bonthuys gaan we zeker eens nen deftige tryout geven

Tsommy

Legacy Member
Fr3aK zei:
2de grootste drugskot ;)

Gisteren nog tegen het egotripperke, DJ Wout, moeten basketten, em stond waarschijnlijk nog strak van de bollen...


idioot..... azo een dom stereotiep antwoord. Ik ga al sinds mijn 16 naar discotheken en ben er nu zelf bijna 23 jaar en heb in heel mijn leven nog nooit een pil gepakt of iets dergelijke en veel van mijn maten ook niet. Der zijn der die da doen natuurlijk da das overal azo. De ex-vriend van mijn zuster hé en amaal die zijn maten die pakte alles van drugs da der was en die ginge nooit nor discotheken en da ware amaal skaterkes (deden da thuis en opt straat en ginge dan wa jackass spelen) en azo dus stop me zevere kameraad want tis dus ni waar ze. (btw kvind wout ook nen dikke nek mor kpeis ni da die pakt :) )

Spliffsnatcher

Legacy Member
La rocca is geen scheef drugskot, wel een drugskot maar das nog net iets anders.

Illusion = marginalen op de bollen
La rocca = hoger opgeleid/rijker/kunstzinniger volk op coke

Wat resulteert in een HEEL andere omgeving.
La rocca is wat ouder volk, meestal merkkledij maar dan niet de gekende puta madre/bikkemberg types eerder gucci/d&g stijl, meer alternatiever volk, meer mooie vrouwen.

Nadeel is wel dat ze daar niet echt openstaan voor ander soort volk, en ik moet toegeven dat ik daar ook schuldig aan ben. In de trand van ai nee wat een stuk puberaal jonnytje smijten ze hier nu weer binnen.

In mijn ogen club nummer 1 naast mirano en fuse.

En dat ligt in LIER


Voor de rest in antwerpen: the usual en daarnaast cafe local wat zeer aan te raden is

Malkavian

Legacy Member
Cafe Local, Hell Yeah, op donderdag altijd bonk erop :D
Feeeestjeuuuu, tis weeral 2 maand geleden :s
Mja werken in Gent doet er nie veel goed aan
Ma denk dak den Donderdag wel eens hallo ga zeggen ginder :D
Kzat er bijna iedere week (tot 2maand geleden , ander werk doe veel :( )

MitCh

Legacy Member
DEZE VRIJDAG IN PETROL

VRIJDAG 22 SEPTEMBER 2006
TOTAL SCIENCE (GB) <--
MILLENNIUM KRU (B) <--
MURDOCK (B) <--
DJ BARAK MET
BOAT (B)
CHECKMATES (B)


(<-- De moeite :))

als je graag naar dnb feesjes gaat -> www.stealthbombers.be (Jeugdhuis; De wommel. fort 2 wommelgem.)

CyCe

Legacy Member
br33z zei:
café Alma
www.caféalma.be

elke vrydag zit da tss. 16u - 00u stampvol
leeftyd zit tss 16 - 25

Als je van een zielig pubercafé houdt met mensen die niets te zeggen hebben zou ik hier zeker naar toe gaan.

18-23 jarig volk in de studentencafés en dan moet je maar is rondzien op de ossenmarkt waar er een TD is. Ik zit voornamelijk in Hill diar en in de prof.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan