DBK
Legacy Member
echt niet.dakantochnie zei:Lol, de La Rocca...da's hét drugskot van Antwerpen.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
echt niet.dakantochnie zei:Lol, de La Rocca...da's hét drugskot van Antwerpen.![]()
. & khoop ook da het daar nog zo chilled is als vroeger!
).
terwijl ik nog veeeeeeeeeel dorst had (ondanks dat ik om 12u @ work in de winkel moest staan
twas een lange dag
)
op "brave" schoolfeestjes liepen daar altijd wel ne man of 4-5 stoned of doped rond.(vorigen eeuw gvd: ik ben oud :'( )Forze zei:Beneden is het altij fun me lekkere wijven (en af en toe tranny's ma da zienek meestal nie helder meer rond 4u-5u).
mo6 zei:Café non stop zit vol met snobjes (gastjes die denken dat ze alles mogen/kunnen omdat mama en papa geld hebben). Tot ze met hun brommertje op de rolletjes staan of tegen een boompje vlammen. Dan moet je medelijden hebben, anders ben je de gevoelloze idioot.

ni echt maar soms is er wel eens een jump feesje ofzo, gelijk vorige jaar in industriaGothrek zei:Mss stomme vraag, maar is er iets zoals Complex of The oh in antwerpen?
ik wil hier geen jump discussie voeren ofzo, ik vraag het mij gewoon af, dus geen geflame aub![]()
Antwerpen moet housy en elektro-isch blijven 
GeeKer zei:Bonthuys! Totaal nieuw concept. Elke zaterdag 2 rooms. Main: R&B & commercial, 2nd room House!
DJ's: Mystique, N8n, Nicolaz
Guest DJ's: Jazzy Jeff, 8track, Chuckie, TLP
www.bonthuys.be (ex club industria)

Fr3aK zei:2de grootste drugskot
Gisteren nog tegen het egotripperke, DJ Wout, moeten basketten, em stond waarschijnlijk nog strak van de bollen...
)
)br33z zei: