Is het zo moeilijk om naar een (uw) bank te stappen met uw centjes en de vraag of het mogelijk is dat "anoniem" te storten. Volledig anoniem gaat niet want de bank gaat altijd uw id willen weten, en is nog eens goed voor de bewijslast moest die kerel nog ellendig doen.
Paypall is ook een oplossing. Ma weeral zou ik toch zien dat ge daar een bewijske van hebt...
Soit, het is idd vrij fish, eBay, Kapazaa, 2ehands ... het "product"...