Archief - annoniem geld storten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stijn87

Legacy Member
Ga gewoon het geld in zijn brievenbus stoppen (als hij niet al te ver woont)

Timmos

Legacy Member
Ga het dan storten, voila.

Anonie-ie-ie-ie-ie-ie-iem :music: (Eva De Roovere)

Bose

Legacy Member
vertel gewoon het echte verhaal man :p

heel die ebay fuck is toch verzonnen :)

Bart Religion

Legacy Member
haha anoniem. Dan kan die zeggen dat JIJ niks betaald hebt en alsnog aan je deur staan.

wouter_dc

Legacy Member
Idd, verhaal kan niet kloppen :p Als hij dan voor je deur staat en je bedreigt? De politie is je vriend :unsure:

Bart Religion

Legacy Member
haha de politie. "ja, kheb enen opgelicht en die komt mij nu afrossen"

Gelijk die dude die klacht indiende wegens diefstal van zijn zak drugs.

Firefoxbt

Legacy Member
peterderoo zei:
ja nee, de persoon zend dreigende mails en denkt dat ik hem niet wil terugstorten. Hij mag z'n geld direct terug hebben maar mag m'n gegevens absoluut niet weten. Kwestie van volgende week niet in het ziekenhuis te liggen omwillen van een agressieve surfer :p

Als je logisch nadenkt weet je maar al te goed dat je na terugbetaling geen last zal ondervinden van die persoon. Bovendien heb je schriftelijk bewijs van die dreigementen als hij iets uitsteekt...

Dit klinkt eerder alsof jij hem hebt 'opgelicht' (bewust of onbewust misschien ;) ) maar je schrik hebt dat die persoon je gaat aangeven/vergelding zal zoeken.

Bovendien is het via ebay/een simpel rekeningnummer heel makkelijk de overige gegevens te weten te komen van die persoon. Stort het geld maar gewoon terug en verontschuldig je voor de schade die je eventueel hebt aangericht :D .

wouter_dc

Legacy Member
bartreligion zei:
haha de politie. "ja, kheb enen opgelicht en die komt mij nu afrossen"

Gelijk die dude die klacht indiende wegens diefstal van zijn zak drugs.

Dat was ook enkel een opmerking in het geval hij echt niets mispeuterd heeft. Maar nu komt het echt over alsof hij iemand heeft opgelicht, en dan gaat hij echt geen politie inschakelen als ze hem bedreigen.

peterderoo

Legacy Member
"Bovendien heb je schriftelijk bewijs van die dreigementen als hij iets uitsteekt... "
=> nog nooit gehoord van preventief werken?

Oplichting, no way :p Het is trouwens ebay niet maar een ebay achtig systeem (kapaza). Aan oplichting moet je niet denken hoor ;) grapjassen

stijn87

Legacy Member
Kun je miss de link naar het object eens geven? Kunnen we zijn feedback toch al eens lezen

peterderoo

Legacy Member
stijn87 zei:
Kun je miss de link naar het object eens geven? Kunnen we zijn feedback toch al eens lezen

op 2dehands is feedback ned als brood, iedereen kan da kopen en geven :p.

Nuja, eum, via de post ga da nie inernationaal.

stijn87

Legacy Member
peterderoo zei:
op 2dehands is feedback ned als brood, iedereen kan da kopen en geven :p.

Nuja, eum, via de post ga da nie inernationaal.

In je eerste post spreek je over ebay en nu over 2dehands :oink:
Je wilt de echte reden waarvoor je het nodig hebt gewoon niet zeggen

Godzilla*Akira

Legacy Member
Gewoon bruin envellopje , je steek er geld in en verstuur het naar die persoon via de post.

Ik doe dat soms ook wel eens, wel niet voor de reden die jezelf opgeeft. Maar gewoon om dat sommige geen paypal en shizzle hebben en money order kost teveel voor kleine bedragen.
Is wel niet zonder risico ofc. Alser een facteurken is met sticky hands en kan da wel eens blijven plakken.

Mr.Anderson

Legacy Member
Weetje wat? Probeer eens een beetje te testen ivm dat anoniem storten. Eens je het onder de knie hebt kan je dan uiteindelijk zijn geld terugstorten! Ik wil je hiermee helpen, daarvoor mag je gerust testen met te storten op mijn rekening :) Lief hé

Goldrusher

Legacy Member
stijn87 zei:
In je eerste post spreek je over ebay en nu over 2dehands :oink:
Je wilt de echte reden waarvoor je het nodig hebt gewoon niet zeggen

't Was eerst eBay, dan Kapaza, nu 2dehands. :rofl:

Something smells fishy.

KO

Legacy Member
Ge kunt toch geld storten via paypall ?

Gewoon geld op een (valse) paypall zetten en zo verder storten op een bankrekening?

Emerxill

Legacy Member
Is het zo moeilijk om naar een (uw) bank te stappen met uw centjes en de vraag of het mogelijk is dat "anoniem" te storten. Volledig anoniem gaat niet want de bank gaat altijd uw id willen weten, en is nog eens goed voor de bewijslast moest die kerel nog ellendig doen.

Paypall is ook een oplossing. Ma weeral zou ik toch zien dat ge daar een bewijske van hebt...

Soit, het is idd vrij fish, eBay, Kapazaa, 2ehands ... het "product"...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan