Ali_
Legacy Member
dobbertom zei:Café Alma ? Pool Planet ?
Alma kom ik van mijn leven niet binnen, en ge weet wel waarom.
Poolplanet is idd wel goe, ma geen echt danscafe hé. Wel leuk als die wilt poolen, ma persoonlijk ken ik nie veel zo'n maskes.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dobbertom zei:Café Alma ? Pool Planet ?
JQHNNY zei:als ge een maske wilt charmeren met uw stad is alma/pool planet ni echt de place to be
doe met haar een toereke int stad, ga een pannekoekske eten op de groenplaats, wandel de kaaien is af..
en 's avonds hebde de keuze tss bonthuys/danvers/nanno/petrol weet kik et..![]()
Tis de laatste keer bonthuys deze zaterdag, vanaf februari -> Déjà vu op vrijdags (zelfde organisatie, andere plek, ze hadden geen akkoord met de vorige locatie)! 
JQHNNY zei:als ge een maske wilt charmeren met uw stad is alma/pool planet ni echt de place to be
doe met haar een toereke int stad, ga een pannekoekske eten op de groenplaats, wandel de kaaien is af..
en 's avonds hebde de keuze tss bonthuys/danvers/nanno/petrol weet kik et..![]()
Ali_ zei:Alma kom ik van mijn leven niet binnen, en ge weet wel waarom.

Virago zei:Omda de portiers bende rascisten zijn en u nie binnenlaten? Of omdat het binnen vol jumpers zit en ze de verkeerde muziek draaien?![]()
Blue Flame gaat inderdaad Deja-Vu doen elke vrijdag op Nanno maar Bonthuys blijft doorgaan, check site maar..[-Driss.aE-];8055533 zei:Tis de laatste keer bonthuys deze zaterdag, vanaf februari -> Déjà vu op vrijdags (zelfde organisatie, andere plek, ze hadden geen akkoord met de vorige locatie)!
![]()
Ali_ zei:Local als dixies??
In local raken kerels -18 nie binnen zenne. Meisjes wel op de voorwaarde dat ze er heel goed uitzien (ja idd een soort van vleeskeuring, but life's hard)
In dixies zitte van die 14-jarige snotneuzen die zich iets te graaf voelen naar mijn goesting.Ahja, persoonlijk vinnik de prof ook zalig, ja ik weet dat da vergeleke met local en anvers minder is.
Ma tis daar ook vaak ambiance.


.JQHNNY zei:Blue Flame gaat inderdaad Deja-Vu doen elke vrijdag op Nanno maar Bonthuys blijft doorgaan, check site maar..
[-Driss.aE-];8059590 zei:Heb hier een mail van Blue Flame:
"Na het overweldigende succes van THE UNIT en BONTHUYS on saturdays neemt promotor Blue Flame afscheid van club Industria. Dit betekent ook meteen het een einde van het clubconcept BONTHUYS on saturdays. De samenwerking met de clubeigenaars verliep ondanks het wervelende success te stroef om met dit concept door te kunnen gaan."
etc dan promoten ze deja vu nog een beetje, vanaf 2 februari beginnen ze op het schip Nanno Sur L'o.