Archief - activiteiten Antwerpen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ali_

Legacy Member
dobbertom zei:
Café Alma ? Pool Planet ?

Alma kom ik van mijn leven niet binnen, en ge weet wel waarom.
Poolplanet is idd wel goe, ma geen echt danscafe hé. Wel leuk als die wilt poolen, ma persoonlijk ken ik nie veel zo'n maskes.

JQHNNY

Legacy Member
als ge een maske wilt charmeren met uw stad is alma/pool planet ni echt de place to be :)
doe met haar een toereke int stad, ga een pannekoekske eten op de groenplaats, wandel de kaaien is af..
en 's avonds hebde de keuze tss bonthuys/danvers/nanno/petrol weet kik et.. :)

Dozzeh

Legacy Member
JQHNNY zei:
als ge een maske wilt charmeren met uw stad is alma/pool planet ni echt de place to be :)
doe met haar een toereke int stad, ga een pannekoekske eten op de groenplaats, wandel de kaaien is af..
en 's avonds hebde de keuze tss bonthuys/danvers/nanno/petrol weet kik et.. :)

:offtopic: Tis de laatste keer bonthuys deze zaterdag, vanaf februari -> Déjà vu op vrijdags (zelfde organisatie, andere plek, ze hadden geen akkoord met de vorige locatie)! :offtopic:

_DM_

Legacy Member
JQHNNY zei:
als ge een maske wilt charmeren met uw stad is alma/pool planet ni echt de place to be :)
doe met haar een toereke int stad, ga een pannekoekske eten op de groenplaats, wandel de kaaien is af..
en 's avonds hebde de keuze tss bonthuys/danvers/nanno/petrol weet kik et.. :)

Tja, de Pool Planet is niet echt de place to be.
Tenzij uw lief erop kickt om af en toe betrokken te raken in een gevecht...

Jerryboy

Legacy Member
Ga een cocktail drinken bij Cocktails @ Nine, niet goedkoop maar zeer klassevol. Succes gegarandeerd :)

Squeak

Legacy Member
Ali_ zei:
Alma kom ik van mijn leven niet binnen, en ge weet wel waarom.

Omda de portiers bende rascisten zijn en u nie binnenlaten? Of omdat het binnen vol jumpers zit en ze de verkeerde muziek draaien? :D

Ali_

Legacy Member
Virago zei:
Omda de portiers bende rascisten zijn en u nie binnenlaten? Of omdat het binnen vol jumpers zit en ze de verkeerde muziek draaien? :D

Ik heb niks tegen jump, op momenten (als ik dus krellentoe ben) kan het me zelfs bekoren.
Of ik er binnen geraak of niet weet ik niet, andere plaatsen waarvan wordt beweerd dat ge als allochtoon nie binnnen zou geraken: gewoon met de autochtone vrienden gaan en ge geraakt wel binnen.
Of da in alma zo is, je ne sais pas, in ieder geval het volk da ik ken dat ernaar toe gaat kan ik enkel als pokkenschraal beschrijven.

GMotha

Legacy Member
Aan't astridplein (en ook één aan de groenplaats) hebt ge een tijdje al een tuktuk, goei noodles voor als ge zin zou hebben.

SweetEmmaRose

Legacy Member
metro + tram 8 naar museum van schone kunste en daar bowlen?

MarG

Legacy Member
Kassa 4, Hill Diar, Salamander, Prof,..Allemaal gezellige cafés aan de ossenmarkt. Als het voornamelijk is om bij te praten, zou ik de kassa 4 zeker aanraden!

JQHNNY

Legacy Member
[-Driss.aE-];8055533 zei:
:offtopic: Tis de laatste keer bonthuys deze zaterdag, vanaf februari -> Déjà vu op vrijdags (zelfde organisatie, andere plek, ze hadden geen akkoord met de vorige locatie)! :offtopic:
Blue Flame gaat inderdaad Deja-Vu doen elke vrijdag op Nanno maar Bonthuys blijft doorgaan, check site maar..

enZiiime

Legacy Member
Ali_ zei:
Local als dixies??
In local raken kerels -18 nie binnen zenne. Meisjes wel op de voorwaarde dat ze er heel goed uitzien (ja idd een soort van vleeskeuring, but life's hard)
In dixies zitte van die 14-jarige snotneuzen die zich iets te graaf voelen naar mijn goesting.Ahja, persoonlijk vinnik de prof ook zalig, ja ik weet dat da vergeleke met local en anvers minder is.
Ma tis daar ook vaak ambiance.


I know who :D

14 jaar (mss net 15 geworden), dealt daar, haar is altijd "vrijheidsbeeld" achtig.

en z'n naam is 1 van de vrienden van Mario en Luigi. :D

Godlessarto

Legacy Member
Ga eten int zolderke. Super restaurant en helemaal niet duur. Gezellig sfeertje. Flesje wijn endan zie je maar verder ;).
www.zolderke.be voor verdere informatie. Het is echt een aanrader.

Avondland

Legacy Member
Naar een bruin volkscafé zoals De leeuw van Vlaanderen, hoewel een gewone taverne wellicht gepaster is om eens bij te kunnen praten. Was het overdag kon je inderdaad langs de Zoo van Antwerpen gaan, altijd de moeite waard.

Dozzeh

Legacy Member
JQHNNY zei:
Blue Flame gaat inderdaad Deja-Vu doen elke vrijdag op Nanno maar Bonthuys blijft doorgaan, check site maar..

Heb hier een mail van Blue Flame:

"Na het overweldigende succes van THE UNIT en BONTHUYS on saturdays neemt promotor Blue Flame afscheid van club Industria. Dit betekent ook meteen het een einde van het clubconcept BONTHUYS on saturdays. De samenwerking met de clubeigenaars verliep ondanks het wervelende success te stroef om met dit concept door te kunnen gaan."

etc dan promoten ze deja vu nog een beetje, vanaf 2 februari beginnen ze op het schip Nanno Sur L'o.

Avondland

Legacy Member
Vroeger was De Zevende Hemel in de Kammenstraat een zeer goed restaurant die typisch Vlaamse gerechten aanbood en heerlijk smaakten én genoeg om je rond te eten. Heel hun 'repertoire' is veranderd en het is er nog wel goed maar jammer genoeg niet meer zo uniek.

Ali_

Legacy Member
If she likes italian: Da giovanni !
Heerlijke Tortellini a la panna HMMM

JQHNNY

Legacy Member
[-Driss.aE-];8059590 zei:
Heb hier een mail van Blue Flame:

"Na het overweldigende succes van THE UNIT en BONTHUYS on saturdays neemt promotor Blue Flame afscheid van club Industria. Dit betekent ook meteen het een einde van het clubconcept BONTHUYS on saturdays. De samenwerking met de clubeigenaars verliep ondanks het wervelende success te stroef om met dit concept door te kunnen gaan."

etc dan promoten ze deja vu nog een beetje, vanaf 2 februari beginnen ze op het schip Nanno Sur L'o.

www.bonthuys.be - niet meer met blue flame, but it keeps on going..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan