*trust*
Legacy Member
Hallo,
vrijdagavond heb ik na lange tijd nog eens afgesproken met een vriendin in Antwerpen. Nu hadden we graag iets gaan doen BEHALVE film, schaatsen, zwemme, uitgaan,.....
Aangezien zij met de trein komt zou het leuk zijn mocht het in de geburen van het centraal station zijn om daar iets te kunnen gaan doen
Hebben jullie soms voorstellen want mijn inspiratie laat me in de steek
ad:
vrijdagavond heb ik na lange tijd nog eens afgesproken met een vriendin in Antwerpen. Nu hadden we graag iets gaan doen BEHALVE film, schaatsen, zwemme, uitgaan,.....
Aangezien zij met de trein komt zou het leuk zijn mocht het in de geburen van het centraal station zijn om daar iets te kunnen gaan doen
Hebben jullie soms voorstellen want mijn inspiratie laat me in de steek
ad:
alleen soms wel een beetje jong
.
Trouwens jonger dan 18 zullen die nie zijn hé.
, maar die buitenwippers van local zijn ook niet helemaal kosher in verband met passencontrole (lekker griet = enter)! Heb pcies al doorgehad dat er grieten zijn onder de achtien!