Archief - activiteiten Antwerpen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

*trust*

Legacy Member
Hallo,

vrijdagavond heb ik na lange tijd nog eens afgesproken met een vriendin in Antwerpen. Nu hadden we graag iets gaan doen BEHALVE film, schaatsen, zwemme, uitgaan,.....

Aangezien zij met de trein komt zou het leuk zijn mocht het in de geburen van het centraal station zijn om daar iets te kunnen gaan doen

Hebben jullie soms voorstellen want mijn inspiratie laat me in de steek :sad:

Freaky_KiLLer

Legacy Member
Naar de zoo gaan? ^^

Inspiratie zou mij ook in de steek laten met die criteria. :/

BCS

Legacy Member
De zoo, echte aanrader, zeker als het niet enorm slecht weer is, en daarna pannekoeken gaan eten. Hmmmmmmmmmmmmmm

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Dno, Wanderling naar hotel, hotelkamer hure, bezighouden tot gat in de nacht, 's morgens ontbijt en terug op den trein? ^^

Freaky_KiLLer

Legacy Member
Het enige wat je dan kan doen als je niet mag uitgaan is beetje gezellig op café zitten zeker? :)

Ali_

Legacy Member
Euhm, 's avonds valt er echt niks anders te doen dan uitgaan.
Maar aangezien je haar lange tijd nie hebt gezien; lekker eten en dan in een gezellig cafeetje zitten=> bijpraten hé.

*trust*

Legacy Member
mmmm kpeis ook dat het dat zal worden

Tis maar ze heeft ni echt een zittend gat begrijpte =)
Die doet gwn graag zo 'activiteitjes'

Ali_

Legacy Member
*trust* zei:
mmmm kpeis ook dat het dat zal worden

Tis maar ze heeft ni echt een zittend gat begrijpte =)
Die doet gwn graag zo 'activiteitjes'

Gezellig wandelen richting groenplaats, oude markt en kaaien. Alhoewel das meer iets voor de zomer. Behalve als da uw lief is, kunde elkaar warm houden.
Maar ook dat begrepen velen mensen niet dat wij het heel leuk vonden om in de winter langs de kaaien te wandelen. Achja da zal wel iets voor de fans zijn.
Ge kunt naar een danscafe.

Joown

Legacy Member
Ali_ zei:
of Café d'anvers. Maar idd local is beter. Zie wel da ge allebei 18 zijt of ge moogt nie binnen.

cafe d'anvers is imo MASSAS beter dan café local... enigste voordeel in local meer lekker grieten :love: alleen soms wel een beetje jong :sop: .
Muziek in cafe d'anvers is toch stukken beter en veel aangenamer volk :)

OT: gewoon een beetje gaan wandelen ( koud = elkaar warm houden), daarna rustig een restaurantje doen , fleske wijn erbij... eventueel een hotelkamer boeken en hopsaké you're in for rocking the kashba! kweet nu wel ni ofdat da u bedoeling is :unsure:

Ali_

Legacy Member
sQuar3. zei:
cafe d'anvers is imo MASSAS beter dan café local... enigste voordeel in local meer lekker grieten :love: alleen soms wel een beetje jong :sop: .
Muziek in cafe d'anvers is toch stukken beter en veel aangenamer volk :)

Sinds dat geen missisipi meer is niemeer, allé k vin da toch nie.
Smaken verschillen hé.
En mss doe ik het wel voor de grieten;) Trouwens jonger dan 18 zullen die nie zijn hé.

Joown

Legacy Member
Ali_ zei:
Smaken verschillen hé.
En mss doe ik het wel voor de grieten;) Trouwens jonger dan 18 zullen die nie zijn hé.

hehe who doesn't :p , maar die buitenwippers van local zijn ook niet helemaal kosher in verband met passencontrole (lekker griet = enter)! Heb pcies al doorgehad dat er grieten zijn onder de achtien!

Ali_

Legacy Member
sQuar3. zei:
hehe who doesn't :p , maar die buitenwippers van local zijn ook niet helemaal kosher in verband met passencontrole (lekker griet = enter)! Heb pcies al doorgehad dat er grieten zijn onder de achtien!

Ja idd, but who cares, ben zelf over 3 weken pas 19 dus de meesten zijn daar iets te oud voor mij. Handig als er wat jongere tussen zitten.

Dakantochnie

Legacy Member
sQuar3. zei:
cafe d'anvers is imo MASSAS beter dan café local... enigste voordeel in local meer lekker grieten :love: alleen soms wel een beetje jong :sop: .
Muziek in cafe d'anvers is toch stukken beter en veel aangenamer volk :)
Aangenamer volk...Ik moet wel toegeven dat ik mij soms stoor aan het volk in Café Local. De eerste vraag is er "wa is uwe naam?" en de tweede komt er altijd op altijd neer op "hoeveel geld hebde gij?", is soms vervelend ja.

Gromme

Legacy Member
Met andere woorden, jij hebt niet zoveel geld. :-)

Ik kan er niets aan doen maar ondanks die passencontrole vindik Local maar een snotter-'discotheek', net zoals dixies!

Ali_

Legacy Member
Gromme zei:
Met andere woorden, jij hebt niet zoveel geld. :-)

Ik kan er niets aan doen maar ondanks die passencontrole vindik Local maar een snotter-'discotheek', net zoals dixies!

Local als dixies??
In local raken kerels -18 nie binnen zenne. Meisjes wel op de voorwaarde dat ze er heel goed uitzien (ja idd een soort van vleeskeuring, but life's hard)
In dixies zitte van die 14-jarige snotneuzen die zich iets te graaf voelen naar mijn goesting.
Ahja, persoonlijk vinnik de prof ook zalig, ja ik weet dat da vergeleke met local en anvers minder is.
Ma tis daar ook vaak ambiance.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan