Archief - 5+ pinten in één hand

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Quilombo

Legacy Member
bij mij werken der maar een vier foto's van (1,2,3 en 7 glazen).
ligt dat aan mij of aan die site?

servi

Legacy Member
acid_bug zei:
Nu hoorde ze niet meer whinen ze:p wel nice van u, wist wel dat het kon;)

als ik die foto's goed bekijk gaan er toch een paar mensen zijn die maar een halfvolle pint zullen hebben :p

Robust²

Legacy Member
servi zei:
als ik die foto's goed bekijk gaan er toch een paar mensen zijn die maar een halfvolle pint zullen hebben :p
kdenk als ze echt stabiel staan dat dat wel meot lukken hoor

screaM^

Legacy Member
staan stabiel, maar zoals servi zegt, ge kunt het ni doen mee engelse pinten, maar ge moet da zelf zien / voelen zodat ge het minste morst e, juist zoals de stabiliteit van die 2 achterste glazen.

Quilombo

Legacy Member
Quilombo zei:
bij mij werken der maar een vier foto's van (1,2,3 en 7 glazen).
ligt dat aan mij of aan die site?

ok ligt aan mij, nu werkt het wel :D
sjiek gedaan :niceone:

-Helld0g-

Legacy Member
tis al dat oefenen é

als ze tegen gaan ist maar jammer

dus blijf ik meestal bij 3 volle :P of ne meter natuurlijk...

DaHeaVYFo

Legacy Member
screaM^ zei:
1 glas
2 glazen
3 glazen
3 glazen ander beeld
5 glazen
6 glazen
7 glazen
7 glazen ander beeld


kheb ze nu wel ni gevuld omda ons ma anders raar ga kijken als ik om half 12 smiddags 7 pinten ga vullen met bier.. khoop da ge nu zowa ziet hoe het moet.

Ik ben aan't oefenen en mijn vingers doen er pijn van, ik kan nauwelijks nog typen lol! Merci voor den uitleg!

DekadeZ zei:
Waarom wil je dat kunnen als ik vragen mag? Tenzij je zelf in de horeca werkt natuurlijk. Een ober die 5 pinten tegelijk kan dragen zonder er een te laten vallen straalt wel enige professionaliteit uit!

Heh, ik werk nog maar net wa bij in een superdruk café, 'kmag voorlopig nog maar achter de bar staan en glazen wassen en kvind het super. Ik vroeg het me voordien ook al af hoe ze't doen. Nu maar ne keer tonen da'k wa professionaliteit uitstraal, met 5 pinten in m'n hand. :)

Avondland

Legacy Member
Oplossing: drink 1 pint leeg en ga dan naar je plaats ... 4 glazen zou geen probleem mogen vormen. Indien wel: drink er 2 leeg. Enzovoorts ...

bludgeoned

Legacy Member
Ik werk soms ook in een cafe.
Weet niet wat er zo cool aan is om meerdere pinten in 1 hand te nemen.
Gewoon een plateau en alles opzetten straalt meer "klasse" uit.
Weet niet waar jullie werken, maar als ik het zo zou doen denk ik dat ik niet meer zou moeten gaan.

Mr. M

Legacy Member
bludgeoned zei:
Ik werk soms ook in een cafe.
Weet niet wat er zo cool aan is om meerdere pinten in 1 hand te nemen.
Gewoon een plateau en alles opzetten straalt meer "klasse" uit.
Weet niet waar jullie werken, maar als ik het zo zou doen denk ik dat ik niet meer zou moeten gaan.
in een deel cafes op de oude markt in leuven denk ik toch dat het niet veel uitmaakt of ge da nu in u hand houdt of op ne plateau ze :)

nu ja, er zijn zeker plaatsen waar ge da niet gaat doen lijkt mij ma toch :) (chiquere tavernes enzo)
tis ni dat da veel uitmaakt he

bludgeoned

Legacy Member
Bwa, heb toch liever dat ik een pint krijg op plateau dan in hand.
Soms zie ik er bezig waar het bier uiklutst, warme handen,...
Het bier wordt er zeker niet beter op.

Mr. M

Legacy Member
bludgeoned zei:
Bwa, heb toch liever dat ik een pint krijg op plateau dan in hand.
Soms zie ik er bezig waar het bier uiklutst, warme handen,...
Het bier wordt er zeker niet beter op.
nope das waar, maar soms zijn de plateaus op enzo wsl
mij stoort het alleszins niet echt als ze mij de drank zo komen opdienen en dragen met hun handen maar ja, zal van persoon tot persoon afhangen wsl he :)

ze zullen dat zeker niet op elke plaats doen ook niet, maar ik vind het ook wel chique dat ze 7 glazen kunne dragen in 1 hand, kan altijd handig uitkomen, ik heb al last met een paar glazen mee te krijgen met 2 handen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan