ik kan der in 1 hand 7 dragen, en das ni zo overdreve moeilijk eigelijk...
ge moet enkel den techniek doorhebben,veel oefenen, grote handen hebben en dan kunde da...
ongeveer ( want ge moet da zelf zien, is ni zo simpel om zo maar ff uitteleggen ):
- 1 glas tussen pink en ringvinger
- 1 glas tussen middelvinger en wijsvinger
- 1 glas tussen het glas dat tussen de middelvinger en de wijsvinger zit en je duim
dan beetje knijpen zodat ze stevig staan en geen kant uitkunnen
- 2 glazen in je handpalm
- 1 glas daar nog achter, en dan je pols een beetje plooien zodat het (een klein beetje) klemt
- 1 glas op da stukske onder uwen duim leunend tegen het meest rechtse glas van in je handpalm en tegen datgene dat je vastklemt met je duim...
beter zou ik het niet kunnen verwoorden!
ps; met arm en linkerhand kan ik 13 glazen halen ( pils ) maar wel zodat ik ze kan neerzetten op tafel. ma dan zijde wel ni meer zo zeker van uw stuk / stabiel bezig

wa ik bvb nog kan dragen ( bij ons opt werk zijn we daar vrij vaak mee aant proberen ) zijn :
- 9 westmalle trappistglazen ( leeg ofcourse en stabiel ) op 1 hand ( zonder arm te gebruiken ! )
- 16 wijnglazen ( ook leeg, zeer stabiel, op 1 hand en zonder arm! )
- 4 volle westmalle trappistglazen ( zonder morsen, stabiel, en op 1 hand zonder arm alweer )
eens ge zowa begint te kunnen "tassen" op uw hand met 1 iets, volgen de andere glazen ook snel! en der zijn der nog zottere ze

( bvb ne collega 24 lege wijnglazen op 1 hand, wie da na kan doen krijgt nen bak

)