tofke1978 zei:
@dessert storm
Welke probs heb je dan met uw usr?
ik heb er ene en die draait bij mij perfect
1) je zou verwachten hoe dichter je bij de router zit, hoe beter de ontvangst. mooi niet, juist slechter bij mij. als ik 2 min zit te surfen op 3m er van zonder enige voorwerp er tussen vliegt ie gewoon uit. en probeer maar niet om opnieuw verbinding te maken, dan weigert ie alle dienst.
2) tijdens het gamen (battlefield 2 bv) valt ie ook geregeld uit. als ik BF2 dan afsluit en terug wil surfen via FF gaat alles terug normaal.
3) als je een tijdje (een uur bv.) geen gebruik hebt gemaakt van het internet, dan kan je ook nix meer doen.
4) 't is een lelijk ding
ook nog: het configuratiescherm vind ik wat onoverzichtelijk...
en nee, het ligt niet aan m'n ingebouwde WLAN, bij m'n pa z'n netgearrouter werkt alles perfect.