Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

skank zei:netgear heb ik nog nooit van gehoord, ik hoor wel dat linksys niet goed is.. maar wel dlink en belkin.....
welke zou ik nu nemen?
als je kijkt op de site van www.codima.be zie je verschillende routers staan echter zie ik door het bos de bomen niet meer
budget is normaal maar ook niet super
denk rond de 60-70 euro?
qua bereikbaar... ik weet niet of zoiets door een betonnen plaat gaat? bv v gelijjkvloers nr 1e verdiep (via beton) anders is het de bedoeling om op het gelijkvloers(en tuintje) draadloos te werken en dan boven op 1 en 2e verdiep via kabel nr de router
maar ik wil zeker geen problemen qua connecties enzo......
graag nog meer uitleg![]()
linksys is juist één van de betere merken (net zoals netgear en belkin dus)desert storm zei:edit: bespaar je problemen en gevloek en koop géén US Robotics.
TekkaBlade zei:Wat is er dan mis met USR?

desert storm zei:kom ff een weekje op mijn USR-wireless router werken en je zal 't snel merken![]()


TekkaBlade zei:Heb 2 routers van USR... Heb er geen problemen mee hoor
enfin ja.... van draadloos moet ik eerlijk gezegd nix weten![]()

TitaTovenaartje zei:bij mijn vriendin willen ze ook draadloos plaatsen (adsl)
had die philips ook al gezien, maar wat moet ik daar dan bij kopen voor hun vaste pc?
In de laptop zit een kaartje (ontvanger)
TitaTovenaartje zei:probleem is dat zij zo geen uitgang hebben. die hun modem zit ingebouwd.
enige optie is via usb denk ik.
is dat dan aan te raden?
TitaTovenaartje zei:probleem is dat zij zo geen uitgang hebben. die hun modem zit ingebouwd.
enige optie is via usb denk ik.
is dat dan aan te raden?
TitaTovenaartje zei:ja maar dan moeten we die pc opengooien en daar zijn we leeks in.