horste
Legacy Member
razer deathadder en steelseries 7g, houd er wel rekening mee dat een mechanisch toetsenbord énorm veel lawaai maakt in vergelijking met een normaal toetsenbord. Steelseries sensei is blijkbaar ook wel goed, maar ik ben enorm tevreden van mijn deathadder (+ goliathus muismat, koop aub een goeie muismat als je toch gaat investeren in een muis)
steelseries 6gv2 is iets kleiner, en ook enorm goed, maar aangezien budget toch geen rol speelt blijkbaar ga je beter voor de 7g
steelseries 6gv2 is iets kleiner, en ook enorm goed, maar aangezien budget toch geen rol speelt blijkbaar ga je beter voor de 7g




maar een HD7970 is natuurlijk beter dan CF7950