Archief - Ultieme Game PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BestGamer

Legacy Member
Ik wil gewoon zeker zijn. Als jij iets koopt van 2000+ wil je toch ook zeker zijn??

phate_13

Legacy Member
En dan drie van deze schermen :
Dell Ultrasharp U2412M prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch

Dan nog een mechanisch toetsenbord.
En dan nog deftige speakers, maar daar kun je zoveel aan uitgeven als je wilt.

En als je dan niet tevreden bent met het geheel, dan weet ik het ook niet meer.
Wat wel nog belangrijk is dat je een case zoekt die je aanstaat. Zelf vind ik de Corsair 600T white enorm mooi, maar je moet zoiets zelf kiezen!

BestGamer

Legacy Member
Kan je ook een case kopen van een merk?? Zoals de case van de Asus ROG??

phate_13

Legacy Member
Dat "kun" je. Maar moet je absoluut niet doen. Daar betaal je al snel 50% meer voor dezelfde prestaties. Als het niet meer is.

BestGamer

Legacy Member
En waar dan dat je die case kan kopen want die vind ik wel vet.

cegeuu

Legacy Member
alverman zei:
ANTEC Nine Hundred II v3 (black, no psu, atx)
108,90 €
INTEL Core i5 2500K (3.3 ghz, 6 mb, s1155, 95 watt, boxed)
209,50 €
KINGSTON HyperX (8192 mb, 1600 mhz, CL9, 1.65 v, non-ecc, unbuffered, kit of 2)
44,90 €
SAPPHIRE RADEON HD7970 (925 mhz, 3072 mb, DDR5, 5500 mhz, 384 bit, 11, fan)
535,16 €
HITACHI Deskstar 7K1000.D (1000 gb, sata/600, 7200 rpm, 32 mb, 3.5")
99,99 €
MICRON Crucial M4 (64 gb, sata/600, 415 mbps, 95 mbps)
99,90 €
SCYTHE Mugen 3 (s775, sAM2, s1366, sAM3, s1156, s1155)
38,90 €
ASROCK P67 Extreme4 Gen3
152,65 €
MICROSOFT Windows 7 Home Premium OEM (64, OEM, NL, SP1)
97,50 €
CORSAIR TX v2 (750 watt, atx, sli ready)
94,90 €
NEC DVD ReWriter AD-7280S (24x, sata, black)
19,50 €

Van de randappartuur weet ik niet veel af.clicky

EDIT : weet wel dat de harde schijven nu belachelijk veel kosten, en dat de HD 7970 nog slecht verkrijgbaar is, en waarschijnlijk nog zal zakken in prijs naarmate er meer voorraad is.

EDIT2 : best de best-buy guide aanpassen, er staat nog steeds een i5 750 (of 760) in.

Vanwaar die veel te kleine en veel te trage ssd , ga liever voor de grotere varianten zoals de 128 m4 of als je zo'n budget hebt voor een intel

en waarom 100euro voor 1tb ... ga liever voor een Samsung HD204UI en voor 100euro meer hebt ge al een i7 op 3,4 , kwa graka geen opmerking al zou ik eerder voor een gtx590 of een dual-SLi setup van 2 gtx580 gaan als je voor 3k euro koopt..

BestGamer

Legacy Member
ik pak de 2de setup van phate de deze niet die jij pakt. Is het de moeite om een intel core i7 990x er in te steken??

Groetjes

phate_13

Legacy Member
@ cegeuu: Sorry hoor, maar lees je eerst wat in voordat je probeert advies te geven. Fijn dat je dat wilt, maar doe het enkel als je er iets vanaf weet.

Een I7 heeft geen nut voor een game-pc. Niets.
Alsook een GTX580 SLI opstelling? Je wilt dat je pc klinkt gelijk een 747 (en evenveel verbruikt)? Dat heeft overigens geen nut zo veel kracht als je er niets mee kunt doen! Bij AMD heb je een eyefinity opstelling die je kunt zetten, daar kan zulke kracht benut worden. Bij nvidia... Nutteloos. Weggegooid geld.


En neen een I7 990x is zijn geld absoluut niet waard.

phate_13

Legacy Member
Dat was als antwoord op de post boven de jouwe. (cegeuu)

Edit: Ik merk zojuist dat ik een vraag verkeerd begrepen heb. De cases zoals de Asus ROG, dan moet je op ebay ofzo gaan kijken denk ik.

BestGamer

Legacy Member
Ah Ok Weet er iemand een goede muis en een goed toetsenbord?? Ik dacht aan de dingen Van Razer de Star Wars Edities

Brick Top

Legacy Member
phate_13 zei:
Als je een razer toetsenbord wilt zou ik kijken naar de blackwidow modellen. Deze hebben mechanische toetsen. Een superieure techniek aan "standaard" toetsenborden:

4Gamers - Het mechanische toetsenbord

Jij ervaring met dat toetsenbord? Want het ziet er wel 'slick' uit maar de prijs is er ook naar. En ook al heb ik zelf een Razer Deathadder als muis... Razer is naar mijn gevoel toch wel heel duur (al heb ik geen klagen over hun muizen).

Maar omtrent mechanische toetsenborden moet ik nog wel wat reviews bekijken want daar ken ik voorlopig weinig van.

BestGamer zei:

Absurd duur

phate_13

Legacy Member
Dat Star Wars toetsenbord ken ik niet. Ziet er inderdaad wel vet uit. Maar dat zal een afweging zijn die je zult moeten maken :

- Superieure achterliggende techniek : Betere toetsen. (De specifieke voordelen vind je in het artikel waar ik naar gelinkt heb.)
- Meer "gadgets" op je toetsenbord.

BestGamer

Legacy Member
Op het star wars toetsenbord is er helemaal rechts een touchscreen die je kan gebruiken als rekenmachine of spells op World of warcraft of op Star wars.

Salasander

Legacy Member
Ik ken er niet veel van maar voor de keuze van muis wil ik wel even helpen. Naar eigen ervaring zou ik meer kiezen voor een Logitec muis dan een razor muis. Razor gaan (ik spreek uit eigen ervaring) veel minder lang mee dan de logitec muizen. Indien je een hardcore MMO gamer bent kan je misschien wel nog kiezen voor die razor naga met extra veel buttons...

BestGamer

Legacy Member
Maar het irritanste is als ik een logitech koop wil ik graag die van mw3 maar ik vind geen een winkel die dat verkoopt. Ik koop alles via GameGear.be

BestGamer

Legacy Member
Oei sorry. Hij kan er wel aan komen maar het ging over een toetsenbord. Iemand Suggesties?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan