Jonathan
Legacy Member
Mr. Humphries zei:Die 8000 reeks wordt door heel veel mensen slecht beoordeelt op vlak van backlightbleeding en clouding ...
Misschien wel nog een aanrader van versterker: Presenting new Slim AV Receivers - Pioneer Europe
Dunner dan normaal en toch evenveel kracht. Je kan hem via USB of je netwerk aansluiten (wat nog beter is misschien). Enkel heb je dan nog maar een 100 euro over voor speakers ... Maar je kan deze dan stillaan opbouwen en beginnen met 2 bookshelves, later 2 staanders en dan nog later een center en dan daarna een bass ofzo ... Zo kan je met minder budget toch een mooi systeem uitbouwen.
En de 6 reeks niet ofzo? De panelen zijn toch dezelfde?
Die receivers zien er inderdaad wel erg klassevol uit, ik zal eens horen of ik daar een interessante prijs voor kan krijgen, anders kijk ik eens uit naar Sony. De meer voor hand liggende merken zoals Onkyo en Denon zijn moeilijker te verkrijgen voor een interessante prijs voor mij persoonlijk.
.