J3nkins
Legacy Member
Musk zei:Die Flex zal wss duurder zijn dan de standaard versie. (kijk naar de prijzen op alternate.be ofzo)
de Flex-versie is een om een eyefinity-setup te vergemakkelijken. (3 monitors tot 1 scherm)
Bij deze Flex-editie heb je geen dure displayadapters nodig enz. (dus eigenlijk ga jij deze versie totaal niet nodig hebben!)
Hij zal ook wat stiller/koeler zijn.
Ik persoonlijk ga altijd voor het goedkoopste merk. Veel maakt het allemaal niet uit.
Allright, bedankt! Ik kijk eens rond naar andere 6870's, want inderdaad: de zaken die jij opnoemt heb ik niet nodig, dus heeft geen zin om daar meer voor te betalen ook.
Edit: Dit is de goedkoopste die ik op Alternate kan vinden http://www.alternate.nl/html/produc..._PCIe/SAPPHIRE/HD6870_(11179-09-20G)/534072/?
Edit 2: Phate heeft mij deze voeding aangeraden :"Voeding: Thermaltake Smart M450W Bronze ~50€", maar die wordt niet verkocht door de winkel waar ik de PC normaal ga kopen. Hij heeft mij (in setup met 6870) een beQuiet 530W aangeraden. Is dat teveel/goed/genoeg? Hij heeft ook de 430W-variant staan en bv. ook Cooler Master Elite Power 460Watt. Prijsverschillen van toch zo'n €20, dus graag jullie raad
.