Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
celeron clocker zei:Voor de kleine meerprijs van een 450w voeding tegenover een 600w voeding zou ik het eerlijk gezegd niet laten , als hij ooit beslist om te overklokken zal hij die extra stroom goed kunnen gebruiken of eventueel voor toekomstige upgrades . 450w is uiteraard genoeg maar je bent beter met wat extra ademruimte , zeker met dat kleine prijsverschil.
(ik praat over A-merk voedingen , een B-merk voeding van 450w zou nipt zijn voor dit systeem)
-=Spyder.LA=- zei:heb nu OCZ modstream

phate_13 zei:Dan heb je misschien harde schijven steken die 60Watt het stuk verbruiken of wat?
Een systeem met Intel Core i7-3936 @ 4.3GHz en HD6950 vraagt max 330Watt uit het stopcontact(!). (Dus als je rekening houdt met de inefficiency van de voeding, dan moet je dat nog eens vermenigvuldigen met 0,86, wat uitkomt op zo'n 290 Watt.) Natuurlijk moet je ook denken aan wat marge, en zit er bij deze test enkel een ssd in. Maar nogmaals, kort : 450 Watt is RUIM voldoende.
AnandTech - Bench - GPU12
No offence, maar als je er niets vanaf weet, hou je je er best buiten. Ik vind het altijd zo jammer als mensen op onnodige kosten worden gejaagd door een gebrek aan expertise. Fijn dat je wilt helpen, maar doet dit enkel als je er ook effectief iets vanaf weet. Verdiep je eerst in de materie (Voor voedingen kun je hier beginnen : 4Gamers - Special: De voeding)

Als hij nu een kwalitatievere 450Watt voeding had zou ik zeggen : Probeer het gewoon, indien het niet werkt, dan merk je dat wel snel genoeg. Bij een minder kwalitatieve voeding is hier echter het risico aan verbonden dat deze voeding het zal begeven en daarbij onderdelen in je pc mee naar de zak helpen. (Ik zou even "vervelend" reageren indien men hier het s2011 platform zou beginnen aanraden voor gamers.)tekn0w!z zei:Eerst had ik ook een Antec voeding van 450W samen met de onderdelen in mijn sig. Mijn systeem draaide vrij onstabiel (ik had nog niet OC'd).

-=Spyder.LA=- zei:er gaat zeker een OC gebeuren en mss nog wel een 2e graka idd
ik d8 aan een corsair 650W voeding
