Archief - nieuwe pc ( samenstellen)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Titanium X

Legacy Member
betrouwbaarheid kan niet veel over gezegd worden omdat deze nog maar enkele maanden oud is en er zich meestal pas problemen voort doen na enkele jaren. Maar aangezien ze zeer recent zijn twijfel ik dat ze van slechte kwaliteit zijn...

BoneCrusher@

Legacy Member
Titanium X zei:
betrouwbaarheid kan niet veel over gezegd worden omdat deze nog maar enkele maanden oud is en er zich meestal pas problemen voort doen na enkele jaren. Maar aangezien ze zeer recent zijn twijfel ik dat ze van slechte kwaliteit zijn...

( volgens mij zijn ze een beetje pissig :P )

Beste,

De statistieken hieronder vermeld zijn mbt tot het merk NIET tot een
speciaal type of model. Bij ons weten verkopen zowel WD als Samsung al
meer dan 2 weken HDD.

Mvg,

Power4Pc zei:
Beste,

Een spinpoint F3 hardeschijf is sneller dan een WD cavier green.
Wij verkiezen WD cavier green, omdat voor de meeste alle daagse
toepassingen het prestatieverschil in praktijk te verwaarlozen is (voor de
gebruiker nauwelijks merkbaar) en omdat WD hardeschijven een veel lagere
defect rate hebben. onze vastellingen: WD 5% defect, Samsung 45% defect.

De keuze tussen deze 2 hdd hangt af van wat voor u belangrijk is prestatie
of betrouwbaarheid.

Mvg,



Klopt dit of niet ? ? :P

JackF

Legacy Member
Wat de algemene uitval betreft is Samsung duidelijk de koploper tav Western Digital en Seagate . Van de F1 reeks zijn er al zeer veel HDD teruggekeerd met slechte sectoren . De F3 doet het voorlopig een pak beter op dit vlak met tot op heden zeer geringe uitval .

BoneCrusher@

Legacy Member
JackF zei:
Wat de algemene uitval betreft is Samsung duidelijk de koploper tav Western Digital en Seagate . Van de F1 reeks zijn er al zeer veel HDD teruggekeerd met slechte sectoren . De F3 doet het voorlopig een pak beter op dit vlak met tot op heden zeer geringe uitval .

Ke thnx !

iemand idee van 5.1 headset ????

please help ?

en heeft er ook iemand een idee voor een goed toetsenbord ( liefst niet zo hitech .. gwn standaard azerty toetsenbord dat ook goed is bij het gamen ( liefst zo een dun zoals illuminated van logitech maar ook niet zo smal als ultraflat ) )

Nog iemand een idee voor 5.1 headset en 5.1 boxen ?

BoneCrusher@ zei:
Hii,
dank alle members van dit forum, ik heb de volgende pc aangeraden door een css[styles]

ANTEC Three Hundred -EC (black, no psu, atx) 54,00 €
ANTEC Earthwatts (650 watt, atx) 71,90 €
GIGA-BYTE GA-P55-UD3 (P55, 2 x pci-e, raid) 106,15 €
INTEL Core i5 750 (2.66 ghz, 8 mb, s1156, 95 watt, boxed) 176,13 €
G.SKILL 4GBNT (4096 mb, 1333 mhz, CL9, 1.6 v, non-ecc, unbuffered, kit of 2) 70,25 €
XFX RADEON HD5850 (725 mhz, 1024 mb, DDR5, 4000 mhz, 256 bit, 11, fan) 235,30 €
WESTERN DIGITAL Caviar Green (1000 gb, sata/300, 8.9 ms, 7200 rpm, 32 mb, 3.5") 73,62 €
NEC DVD ReWriter AD-7240S (24x, sata, black) 21,90 €
OEM Free Assembling and Configuration 0,00 €
ARCTIC Freezer 7 Pro Rev. 2 (s775, s939, s1366, s1156) 16,50 €

*totaal: 825,74 €

en ik denk dat ik deze ook ga kopen

:help:

NU ben ik op zoek naar goede headset/speakers en mss ook een goed toetsenbord :P

ik denk dat headset het beste is... voor de buren en voor mijn omgeving niet te store ( woon in winkel )
maar heb er toch een paar speakers bij gezet als jullie mij dat echt aanraden

het is meer voor te gamen, muziek ( hardcore dus goede bass ;D )
en toch af en toe een filmpje te bekijke ( games >= muziek > films )

en ik denk zelf dat het beste 5.1 is ... voor te gamen

toch een paar vereisten
-Goed comfort ( zeker voor toch een tijdje aantedoen en niet na 1 uur al pijn aan de oren hebben ( oke voor in het begin dat dat ff is maar liest dan tijdelijk )
-goede opnamekwaliteit Het moet zeker een microfoon hebben en een redelijk goede opname kwaliteit hebben ( en waar ik ook van gehoord heb en dat super zou zijn als dit erbij was ( moet niet maar is toch wel heel leuk extratjen) een windshield ( dat is voor het blazen enzo tegente houden toch ? of niet heb het ergens zien staan en ik denk dat ben niet zeker ) )
( daarom denk ik ook dat headsets het best zijn omdat daar ook micro bij is ;D )

-goede bass ( voor mijn hardcore muziek en shooters ;D
-goed voor te gamen ( counterstrike source, team fortress 2, left 4 dead (2) modern warfare 2 en zo verder
- uuhmm ... ik denk dat dat alles ong is




de headsets/speakers die ik zelf al gevonden heb

HEADSETS

Speedlink meduse nx 5.1
link power4pc

link tweakers.net


Razer Carcharias ( nergens staat 5.1 of 2.1 of andere )
link tweakers.net

Steelseries Steelsound 5H v2 USB
link tweakers.net

SPEAKERS

logitech x-230
Link tweakers.net

Logitech x-540
link Tweakers.net


voor een toetsenbord heb ik nog niet gekeken ( stap voor stap :P ) ( nat sta ik voor suggesties open ;D )


ik denk dat dit alles is
kan ook zijn dat ik iets vergeten ben lieft dit te zeggen ;D

Neem ook eens ff een kijkje naar men nieuw Randapperatuur post - link -
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan