Archief - Nieuwe muis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RealFlub

Legacy Member
iemand die nie veel plaats heeft om ne desktop te kopen. en geloof me ik ken zulke mensen (bv die op kot zitten)

valkeneers

Legacy Member
idd:doh:

iemand die een G5 koopt zal zoiezo wel een fatsoenlijke muismat gebruiken hé...en die zal hws die muis wel gebruiken om te gamen.

tzou eig triestig zijn...een pro muis kopen en dan geen of een brakkige muismat gebruiken:sop:

en btw zo kunnen we uren door blijven gaan hé:ironic: : welke mensen op kot hebben een glazen tafel?

dit is zeveren over iets onozel...:scream:

sash1m1

Legacy Member
ooit al is van een icemat gehoort dat is gemaakt van jawel GLAS en de g5 werkt daar van geen kanten mee
klik

valkeneers

Legacy Member
sash1m1 zei:
ooit al is van een icemat gehoort dat is gemaakt van jawel GLAS en de g5 werkt daar van geen kanten mee
klik

en een optische doet dat wel ofwa...:ironic:

en zijn we nu de G5 aan het afkeuren omdat hij niet op glasopp werkt ofwat???:doh:

valkeneers

Legacy Member
laten we het simpel houden...is de G5 de meerprijs waard tegenover de MX518, JA of NEE?

en waarom wel/niet?

;)

desert storm

Legacy Member
valkeneers zei:
laten we het simpel houden...is de G5 de meerprijs waard tegenover de MX518, JA of NEE?

en waarom wel/niet?

;)

desert storm zei:
die G5 is geldverspilling, de MX518 ligt immers even goed in de hand, heeft een duimknop meer en heeft een knop om tussen toepassingen te wisselen. en zeg nu zelf, wie gebruikt er ooit die gewichtjes? :ironic:

m'n post van op pagina 2...

valkeneers

Legacy Member
dan is mijn vraag...al ooit met een G5 gewerkt?;) en daarmee niet effe vastgehad...echt gewerkt.

sash1m1

Legacy Member
zo kunde eeuwig doorgaan
mx518
+goedkoper
+tweede mijsknop

-minder precies

G5
+preciezer
+gewichtjes (wat ik betwijfel dat ge gaat gebruiken)

-werkt niet overal
-maar 1 duimknop
-duurder

en die 2000dpi gaat ge echt nie gebruiken IMO
ik heb mijn MX518 is op 1600dpi gezet en ik moest mijn muis 1 cm bewegen en ik zat aan de andere kant van mijn bureaublad (ja ik heb gemeten)

valkeneers

Legacy Member
sash1m1 zei:
zo kunde eeuwig doorgaan
mx518
+goedkoper
+tweede mijsknop

-werkt niet overal
-minder precies

G5
+preciezer
+gewichtjes (wat ik betwijfel dat ge gaat gebruiken)

-werkt niet overal
-maar 1 duimknop
-duurder

en die 2000dpi gaat ge echt nie gebruiken IMO
ik heb mijn MX518 is op 1600dpi gezet en ik moest mijn muis 1 cm bewegen en ik zat aan de andere kant van mijn bureaublad (ja ik heb gemeten)

idd zoals ik dus al zei...uren doorgaan over iets belachelijks...:ironic:

btw ik werk 24/24 op 2000dpi;) en zou niemeer zonder kunnen:)

en wat die gewichtjes betreft...met een echte gaminghand voel je toch wel degelijk hetverschil in precisie hoor;)

steek je te licht, voel je dat de muis vanachter temakkelijk beweegt, te zwaar net andersom...en dat maakt toch net dat verschil:)

maar dan ben je dus al echt proffesioneel bezig...en zoals ik al zei raadt ik de G5 aan als je echt proffesioneel wil 'doen' of voor de die-hard gamers.

voor de allround-gamer of meer amateuristische gebruiker is de MX518 al meer dan voldoende;)

ps: effe edit gedaan bij de -punten van de mx518;)

desert storm

Legacy Member
valkeneers zei:
dan is mijn vraag...al ooit met een G5 gewerkt?;) en daarmee niet effe vastgehad...echt gewerkt.

nope. ik zie niet in waarom dat zou moeten, de vormgeving is hetzelfde en ik vind het gewicht van m'n MX518 perfect, dus...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan