Archief - Nieuwe muis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RealFlub

Legacy Member
niet perse..
lasermuisen zijn nog niet helemaal ontwikkeld. ze hebben nog hun kinderziektens ;)

cooly

Legacy Member
RealRoot zei:
niet perse..
lasermuisen zijn nog niet helemaal ontwikkeld. ze hebben nog hun kinderziektens ;)
Heb ik weeral iets bijgeleerd dan :)
ging mij eerst zo een g5 muis kopen,maar die 518 blijkt dus betere keuze en daarbij nog es goedkoper :p

valkeneers

Legacy Member
RealRoot zei:
niet perse..
lasermuisen zijn nog niet helemaal ontwikkeld. ze hebben nog hun kinderziektens ;)

Geloof ik toch nix van...vertel eens, wat zijn dan deze kinderziektes zoal?;)

desert storm

Legacy Member
cooly zei:
Hmm,ik dacht altijd dat lasermuisen precieser waren :s
niet dus?

precieser mss wel (alhoewel, een optische muis met 1600dpi vind ik toch meer dan precies genoeg :wtf: ), maar het werkt niet op alle oppervlakten naar het schijnt (terwijl de fabrikanten juist het tegendeel beweren)

vinnieman

Legacy Member
Ik heb me toch een 2de G5 aangeschaft ze, voor de 2de pc

G5 is beste, ik wed ervoor

maja ook wat duurder natuurlijk:p

FoRCe

Legacy Member
Het verschil tussen optische muis en lasermuis zit hem vooral hierin:

Als je een lasermuis zo 1 cm opheft en beweegt, blijft u cursor nog meebewegen. Bij een optische muis reageert hij niet meer vanaf het contact met ondergrond weg is. Gamers die vaak hun muis 'verleggen' kunnen hierbij wel enige hinder ondervinden en enige wenning is normaal.

vinnieman

Legacy Member
@ force

Euhm...toch niet hoor...als er dan beweging is bij het optillen van je muis...dan zallet wel bij die optische zijn.
Kheb hier juist de test gedaan...en wat jij daar zegt is absoluut niet waar!!!

FoRCe

Legacy Member
vinnieman zei:
@ force

Euhm...toch niet hoor...als er dan beweging is bij het optillen van je muis...dan zallet wel bij die optische zijn.
Kheb hier juist de test gedaan...en wat jij daar zegt is absoluut niet waar!!!

:rofl: :sop:

Conqie

Legacy Member
vinnieman zei:
@ force

Euhm...toch niet hoor...als er dan beweging is bij het optillen van je muis...dan zallet wel bij die optische zijn.
Kheb hier juist de test gedaan...en wat jij daar zegt is absoluut niet waar!!!
ahja ? :/
ik heb hier juist zelf de test gedaan met men mx 1000, dus lasermuis
en als je die opheft verschuift men muisaanwijzer wel ...
en met men andere optische muis ging dat niet of toch niet zo makkelijk..

cooly

Legacy Member
vinnieman zei:
Ik heb me toch een 2de G5 aangeschaft ze, voor de 2de pc

G5 is beste, ik wed ervoor

maja ook wat duurder natuurlijk:p
Beter mss wel,maar is ze het prijsverschil waard tov een mx518?

RealFlub

Legacy Member
valkeneers zei:
Geloof ik toch nix van...vertel eens, wat zijn dan deze kinderziektes zoal?;)

bv: ze kunnen nog niet op glas werken, wat laser normaal gezien wel zou moeten kunnen. ze zeggen immers: laser kan op alle mogelijke vlakken werken ;)

Conqie

Legacy Member
RealRoot zei:
bv: ze kunnen nog niet op glas werken, wat laser normaal gezien wel zou moeten kunnen. ze zeggen immers: laser kan op alle mogelijke vlakken werken ;)
juist is getest en werkt een heel klein beetje op glas, maar onmogelijk om zo te gebruiken

cooly

Legacy Member
Die g5 zal wel goed zijn als ge het geld dervoor hebt,maar momenteel heb ik geld nog nodig voor allerlei andere dingen,dus koop ik mij beste een goedkopere muis denki.

RealFlub

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
juist is getest en werkt een heel klein beetje op glas, maar onmogelijk om zo te gebruiken

voor mij is dat = niet werken.. want je kunt hem niet deftig gebruiken.

valkeneers

Legacy Member
wie gebruikt zijn muis op glas?:sop: :doh:

plus dat fabeltje vanop 1cm nog bewegen met een lasermuis klopt ook niet...hooguit 2mm;)

cooly

Legacy Member
desert storm zei:
iemand met een glazen bureaublad... of op een glazen tafelblad met z'n laptop...
Maar dan is de vraag weer wie gebruikt een laptop om te gamen met een G5 muis.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan