Archief - Nieuwe muis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ChAiNsAw

Legacy Member
Ik was van plan om deze middag een nieuwe muis te gaan kopen, maar ik weet nie echt welkeen ik moet pakken.

Weet iemand een goeje muis die niet al te duur is (rond de 50 €), goed in de hand ligt om te gamen en NIET wireless.

Dank bij voorbaat.

desert storm

Legacy Member
gebruik de zoekfunctie in 't vervolg eens aub ;)

maar allez: razer copperhead of logitech G5 (of MX518).

jarre_123

Legacy Member
Moet ze wireless of niet zijn?
Ik zou zeker de mx518 aanraden, topmuis! :niceone:

cooly

Legacy Member
Wat is eigenlijk het verschil tss de logitech mx518 en de G5 ?
welke daarvan is de beste ook? (ook prijs/kwaliteit verhouding)
of zijn die razer muizen beter?

Davion

Legacy Member
Ik zou de MX518 pakken, alleen al omdat de G5 maar 1 duimknop meer heeft, en de MX518 2.

Peeceefobie

Legacy Member
cooly zei:
Wat is eigenlijk het verschil tss de logitech mx518 en de G5 ?
welke daarvan is de beste ook? (ook prijs/kwaliteit verhouding)
of zijn die razer muizen beter?
Tverschil zit em in de knoppe vanbove (bij de scroll)

vinnieman

Legacy Member
kheb de G5, kbenner suppercontent van

't wezelijke verschil is het verschil in de resolutie (de nauwkerigheid eigelijk)
1600dpi tegenover 2000dpi

Ma je hebt die 2000 wss toch ni nodig(zeer zeer zeer gevoelig), dus ga dan maar voor de iets goedkopere mx!

en de mx is optisch en de G5 maakt gebruik van een laser (straalt dus geen "licht" uit)

vinnieman

Legacy Member
Ja bij de G5 kan je dat idd doen, als je echt "proisch" wil doen :p
Kweet ni hoe het zit bij de mx

Gunstn

Legacy Member
bij mx518 kunde niks veranderen van gewicht :)
ge kunt wel zoals bij de g5 u dpi enzo in game veranderen

desert storm

Legacy Member
die G5 is geldverspilling, de MX518 ligt immers even goed in de hand, heeft een duimknop meer en heeft een knop om tussen toepassingen te wisselen. en zeg nu zelf, wie gebruikt er ooit die gewichtjes? :ironic:

Gunstn

Legacy Member
g5 is alleen maar aan te raden voor mensen die die 2000dpi echt gaan gebruiken ...
anders is die mx518 heel goed(spreek uit ervaring)

valkeneers

Legacy Member
heb zelf de G5, ben er zeer content van;)

maar vind deze muis iets proffesioneler gericht...als je een amateur gamer bent dan heb je meer dan genoeg met een mx518;)

gebruik de G5 24/24 aan 2000dpi en heb er totaal geen last van:) werkt zeer gevoelig maar ene keer gewend is dit alleen maar een voordeel...je wordt er wel lui van:p en als je dan opeens een 800dpi muis onder je pollen krijgt dan merk je direct wel het verschil:D

dus wil maar zeggen...maakt al dat precizie werk enzo niet zoveel uit zou ik zeker en vast voor de mx518 gaan...wil je echt proffesioneel 'doen' ga dan voor de G5;)

cooly

Legacy Member
vinnieman zei:
kheb de G5, kbenner suppercontent van

't wezelijke verschil is het verschil in de resolutie (de nauwkerigheid eigelijk)
1600dpi tegenover 2000dpi

Ma je hebt die 2000 wss toch ni nodig(zeer zeer zeer gevoelig), dus ga dan maar voor de iets goedkopere mx!

en de mx is optisch en de G5 maakt gebruik van een laser (straalt dus geen "licht" uit)
Is het dan niet beter die laser dan optisch? werkt toch beter op meer oppervlakken ook alleen al omdat het geen licht uitstraalt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan