Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wopke zei:neuh, geen mac! Ik heb beiden en ben veeeeele contenter van mijn pc. Apple is goed, maar voor wat het kost trekt het op niks.
Bedankt hierbij!moehaa! zei:Verlies ook garantie niet uit het oog, die is vaak heel duur bij Apple.
sneax zei:Dat hangt er vanaf naar wat ge zoekt. Processorkracht? Bouwkwaliteit? Mooi design? Goed beeldscherm? Zet dat eens op een rijtje adhv prioriteit bv.? Als ge niet naar geld moet kijken en ge wilt het beste dat lang meegaat dan is er een merk dat er bovenuitsteekt en dat is lenovo. Dat is voor hun premium lijnen ongeveer evenveel geld als een mbp 15" maar godverdomme ze zijn een pak steviger en voldoen vaak zelfs aan bepaalde militaire/politionele specs. MOgelijkheid tot all-out te gaan in beeldschermkwaliteit etc... dingen die bij apple niet bestaan.

3 jaar extra gekocht op ebay voor 80$, een beetje moeite doet geen zeer.Reapo zei:Klopt. Standaard slechts 1 jaar en als je 2 extra jaren garantie wil dan kost je dat ruim 300 euro! Schandalig imo! Dit is één van de redenen waarom ik teruggekeerd ben naar een Windows platform.

Reapo zei:Klopt. Standaard slechts 1 jaar en als je 2 extra jaren garantie wil dan kost je dat ruim 300 euro! Schandalig imo! Dit is één van de redenen waarom ik teruggekeerd ben naar een Windows platform.
bigjeey zei:Voordelen van zo een macbook pro vind ik het gewicht, de bouwmaterialen, de batterijduur. Nadelen zijn dan weer dat je minder specificaties krijgt voor je investering ten opzichte van een Windows laptop, en al helemaal ten opzichte van een desktop.
Reapo zei:Draai het of keer het zoals je wil: de garantie van Apple is ondermaats. Switch heeft bovendien ook niet de beste reputatie als het op service aan komt. Ze proberen zoveel mogelijk de klachten af te wentelen. En het kan nog best een hele tijd duren vooraleer je je product terugkrijgt.
Da_GoDoFuNReaL zei:Das vreemd, ik hoor net omgekeerde verhalen; dat die service net heel goed en snel is. Nuja, zal wel afhangen ook welke switch je precies binnenstapt, die in Gent schijnt in ieder geval zeer degelijk te zijn...