Feignasse
Legacy Member
Volgens mij moet je ofwel Windows Media Player ofwel iRiver plus, software van iRiver zelf gebruiken, maar ik weet dat niet zeker. Dus: handleiding lezen, staat er zeker in en zit er niet voor niets bij.
Ik vind trouwens dat ze hun spelers er op die manier niet aantrekkelijker op maken. Vroeger (iFP 7/8xx serie) kon je gewoon flashen met UMS-firmware en het apparaat in Windows verkenner bedienen. Enige functionaliteit die je dan verloor was het kunnen benoemen van radiozenders.
Ik vind trouwens dat ze hun spelers er op die manier niet aantrekkelijker op maken. Vroeger (iFP 7/8xx serie) kon je gewoon flashen met UMS-firmware en het apparaat in Windows verkenner bedienen. Enige functionaliteit die je dan verloor was het kunnen benoemen van radiozenders.