Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Virussen? OSX heeft ook virussen! Het heeft zelfs en virusscanner ingebouwd sinds dat de helft van hun userbase een onverwijderbaar virus heeft opgelopen (eigenlijk scamware) waarvoor ze een update van het os hebben moeten uitvoeren om het weg te krijgen!
Smashy zei:Los van het besturingssysteem is de keuze van hardware voor mij (en heel wat mensen) al veel te beperkt.
@Zero Grav :
Zoek maar eens wat mijn opties zijn als ik m'n desktop wil vervangen en m'n twee schermen wil behouden, probeer me maar te overtuigen![]()

sneax zei:Ik vind het zo jammer dat veel osx gebruikers altijd vergelijken met een windows xp pc van pepe die vol crapware staat of met een nieuwe acer laptop met windows 7 dat volgepropt zit met crapware en sellware, dat is imo een grote fout die microsoft maakt. Dat ze hun vendors zo toelaten om hun os zo te verneuken.
Een cleane windows 7 is bijna perfect![]()
Smashy zei:Los van het besturingssysteem is de keuze van hardware voor mij (en heel wat mensen) al veel te beperkt.
@Zero Grav :
Zoek maar eens wat mijn opties zijn als ik m'n desktop wil vervangen en m'n twee schermen wil behouden, probeer me maar te overtuigen![]()
St0wned zei:voor netwerken is Windows (of Linux) nog altijd superieur. Ik heb nog geen deftig alternatief voor AD gezien
Heb ik al gedaan, ik wilde gewoon eens weten of je wist/kon toegeven dat er geen optie is die niet belachelijk duur is.Zero Grav zei:Ge hebt zelf internet precies, zoek het zelf maar op.![]()

Smashy zei:Heb ik al gedaan, ik wilde gewoon eens weten of je wist/kon toegeven dat er geen optie is die niet belachelijk duur is.
@FlatRussian :
![]()

Nicolaz_ zei:Mja ooit al eens een Max OS X Server geinstalleerd en deftig geconfigureerd?

freefoo zei:Ok. Ga dan maar eens na 1 jaar met je iMac/Macbook/iWhatever naar de Applestore of Apple zelf om iets te laten herstellen zonder Applecare.
Ik spreek uit ervaring. De eerste 6 maanden heb je garantie, daarna ligt het aan de eindgebruiker om te bewijzen dat de oorzaak van het defect te wijten is aan een fabricagefout of whatever.
X-aantal jaar geleden een peperdure G4 MDD aan de kant moeten zetten, waarom... geen Applecare. De kosten waren te hoog om het toestel te laten herstellen.

K3nsh1n zei:ik heb die van mij van bij vanden borre, gewoon 2 jaar garantie![]()

nickcollyns zei:paar jaar geleden hebben ze eens een test gedaan. Men moest 3 besturingsystemen zo snel mogelijk kraken. je had 1.(MAC OS) / 2. Linux(redhat) / 3. PC(windows xp)
de tijden genoteerd(in 1uur)
1: 11min
3: 30min
2: niet gekraakt(in 1 uur)
Dus op vlak van beveiliging zou ik nu niet meteen voor MAC gaan. De enige reden dat er minder virussen voor zijn is omdat het een minder gebruikt OS is en dus minder voordelen geeft dan bij kraken van windows OS'n.
PS: voor bronvermelding kan ik ni helpen. daar trekte uwe plan maar mee![]()
