Gebruiksgemak is iet persoonlijk. Maar het is wel zo dat Mac zorgt voor een afgewerkte omgeving.
Stabiliteit, volledig akkoord --> Mac
Kwaliteit ... daar twijfel ik over. Vroeger had ik zonder twijfel Mac gezegd. Nu heb ik de luxe om te kunnen vergelijken en mijn MBPro unibody begint na 3jaar toch al serieus traag te worden (zelfs na recente format) terwijl die genoeg geld gekost heeft.
Ik heb ook al enkele kleine tekortkomingen ontdekt ook. Voor 1800eur zou dat zeker niet mogen.
Mijn Win XP van ondertussen 7! jaar oud (Medion Aldi PC) draait nog steeds enorm vlot. Kostte me 800eur.
Kwaliteit van Apple superieur? I beg to differ ...
En Apple is een hype ja. Als ge geen video/audio bewerking doet, is een Macbook zwaar overbodig.
Dus my advice, PC