Archief - Logitech Z-2300 2.1 200 Watt THX

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TekkaBlade

Legacy Member
computer xp zei:
'k heb bij TekkaBlade ook gehoord dat ge der idd vrij veel kunt uithalen maar dan nog is zo iets eerder een lap op ene houten been daar dat eigenlijk niet hoort, een goed systeen hoort direkt goed te klinken en niet door te foefelen met de EQ.


Mijn meening natuurlijk he.

Bij mij was dat zonder EX hoor :)
Dat was gewoon het volume van de woofer wat lager gezet, ikzelf hou gewoon graag van die klank.
Ik moet er ook zeker bij zeggen dat m'n ketentje boven van sony qua bassen volledig anders klinkt. Waar logitech meer een gebulder ( als het ware allemaal kleine plopjes na elkaar ) veroorzaakt bij langdurige bassen produceert mijn keten boven een klank zoals het hoort.

Het is ook gewoon een kwestie van smaak. Ik hoor die bass nu eenmaal graag... Als ik hem wat stiller zet dan valt dat setje nog mee qua bass.

Oh, en met fullrange speakers bedoelde ik dat ze als one-way high mid en een klein beetje low moeten doen.

Dakantochnie

Legacy Member
TekkaBlade zei:
Oh, en met fullrange speakers bedoelde ik dat ze als one-way high mid en een klein beetje low moeten doen.
En laat daar nu nét het probleem zitten. :p

the_vee

Legacy Member
ALTEC LANSING CS21 Luidsprekers 101euro

dit ziet er idd heel strak uit MaTraK


dus deze is zeker 2.1 set van goeie kwaliteit??

Dakantochnie

Legacy Member
the_vee zei:
ALTEC LANSING CS21 Luidsprekers 101euro

dit ziet er idd heel strak uit MaTraK


dus deze is zeker 2.1 set van goeie kwaliteit??
Zoals meestal met die Altec dingen kan je daar geen grote miskoop mee doen.

ComputerVISTA

Legacy Member
TekkaBlade zei:
Bij mij was dat zonder EX hoor :)
Dat was gewoon het volume van de woofer wat lager gezet, ikzelf hou gewoon graag van die klank.
Ik moet er ook zeker bij zeggen dat m'n ketentje boven van sony qua bassen volledig anders klinkt. Waar logitech meer een gebulder ( als het ware allemaal kleine plopjes na elkaar ) veroorzaakt bij langdurige bassen produceert mijn keten boven een klank zoals het hoort.

Het is ook gewoon een kwestie van smaak. Ik hoor die bass nu eenmaal graag... Als ik hem wat stiller zet dan valt dat setje nog mee qua bass.

Oh, en met fullrange speakers bedoelde ik dat ze als one-way high mid en een klein beetje low moeten doen.


Tuurlijk, wie zijn wij om u smaak te bediscuteren, als gij mijn dingen komt beluisteren en het absolute crap vindt, tja das u volste recht imo net zoals het u volste rechts is de logitech setup graag te horen.

Fullrange is in princiepe een kast die van sublaag tot cristalhelder hoog aan kan, vandaar ook de naam :p

Wat betreft altec lancing: deze mensen samen met meneer James B. Lancing (idd JBL) zijn de grondleggers van de cinema klank met Bv. "the voice of the theatre" speaker "A7" dus zeker geen zorgen om maken ;) Ervaring genoeg ;)

the_vee

Legacy Member
Waar koop je in O-VL het best Altec Lansing speakers?

Of wat is goede post order site met A L speakers?

greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan