Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mylotec zei:ik ben geen goede audio kenner intressert me eigelijk ook niet echt maar zolang er maar bassen uikomen en een redelijk hoog volume is het goed voor mij![]()

Kromme vergelijking, Audiobahn en Alpine is wel lichtjes duurder, terwijl hier in dezelfde prijscategorie er beter bestaat.Lon$daLe zei:2/3de wilt gwn een kleine set op pc , geef ze daar advies van en nie van die scheef opmerkingen a la " je doet maar , maar er bestaat beter" , da zullen die mensen ook wel weten , zelfde als je versterkers en woofers voor ne auto haalt , ied weet da er Alpine en Audiobahn rondzweeft , maar ze pakken pioneer of jvc omda het betaalbaar is...
TekkaBlade zei:en stop aub met de logitech x-230 te vergelijken met de z-2300
gigantisch verschil tussen de 2...
x-230 = ruis + nasale klanken met een woofer die bijna ontploft
z-2300= full range speakers ( waar de mids niet goed uitkomen ) en een woofer die je maar op 15 percent mag zetten... dan valt de set heel goed mee. Geen hi-fi uiteraard maar genoeg voor jan modaal.
z-5500= zelfde verhaaltje als de z-2300 reeks maar dan een hoger wattage en digitaal geluid.
Hoe dan ook... Staar je niet blind op de wattages... Ik heb ze alle 3 al gehad ( de z-2200 ook ) en wel ja... waar er zogezegd 40 watt per sateliet in de z-2300 zit mag je van mij geloven dat het eerder 20 is![]()
KingKain zei:Mijn broer heeft ook de Z-2300 en met wat gepruts aan de equalizer kan je daar nog goed geluid uithalen, beter dan ik had verwacht. Out of the box zit er echter veel te veel bas in een te weinig mid.
Voor games zijn ze zeker goed maar voor muziek zou ik imo uitkijken naar iets anders
Of waar een amp tussenhangt die de klank totaal uit z'n balans trekt.Thorens zei:Gouden regel, luidsprekers die een EQ nodig hebben zijn luidsprekers waar iets aan scheelt, die m.a.w. niet goed zijn.
ik heb een logitech Z-2300 persoonlijk erg tevreden over dat er betere op de markt zijn dat wetik maar ik snap wel niet zo goed..

Mpower zei:mensen mensen mensenik heb een logitech Z-2300 persoonlijk erg tevreden over dat er betere op de markt zijn dat wetik maar ik snap wel niet zo goed..
dat jullie aantonen dat de Z-2300 niet zo goed is maar jullie plaatsen nergens iets van deze zijn beter en het is dezelfde prijsklasse .. de enige posts die er uit kome zijn van Z-5500 veel beter jeuj want jah ik eb dat aja ...
dus gewoon Links deze set vind ik beter en deze set .. ni een voorstel gewoon afkeuren![]()
Euhm...als gij dat zegt ben ik nu wel geneigd dat te geloven tbh, het hangt er gewoon vanaf van wie dat komt imo.computer xp zei:idd havoc, enkel lezen wat hun het beste uitkomt
hey ik heb een teac VRDS 10 cd speler, koop dat het is goed want ik heb het![]()

