Allabs zei:
Ik heb ooit eens mijn mening gegeven over zulke reviews/reviewers, maar soit, als je er content van bent dan is het goed he.

Maar, weet wel dat je beter kan krijgen voor dat geld.
zo kunde blijven memmen over alles...
mne kameraad heeft 2 12" woofers van pioneer en ne radio , is em nu een kieken omda em gene R.F of Alpine heeft? nee , omda em de pioneers heeft horen spelen en het goed vond ( zelfde geld voor 2/3 van de mensen die hier iets zoeken voor op de pc )
veel mensen weten da er beter bestaat maar ze willen het nie of vinden da wa zij eerst wouden kopen goed genoeg , zeg dan gwn of da goed is voor zen behoeften ofniet , maar duw niet iedereen ne versterker en 2 boxen op...
2/3de wilt gwn een kleine set op pc , geef ze daar advies van en nie van die scheef opmerkingen a la " je doet maar , maar er bestaat beter

" , da zullen die mensen ook wel weten , zelfde als je versterkers en woofers voor ne auto haalt , ied weet da er Alpine en Audiobahn rondzweeft , maar ze pakken pioneer of jvc omda het betaalbaar is...
en @Havoc , doe me weer je verhaaltje niet over toen je een Z-5500 wou halen maar uiteindelijk koos voor aparte boxen met versterker , want da heb je al es verteld tegen me , just ter info