NeoGeo
Legacy Member
iTunes werkt met MP3 hoor, toen ik mijn MuVo nog had zette ik mijn muziek ook over met iTunes (heb een Mac dus gebruik enkel dat voor muziek) en die muziek speelde perfect af op mijn Creative.
Als je een CD importeert kun je dat in MP3 doen he, enkel wanneer je via de iTunes Music Store muziek binnenhaalt staat die in een ander formaat: AAC.
Als je een CD importeert kun je dat in MP3 doen he, enkel wanneer je via de iTunes Music Store muziek binnenhaalt staat die in een ander formaat: AAC.
@ mp3shop.be


). Maar nadeel van iPod nano, zou zijn, TE klein, scherm zeker TE klein?