ben geen fanboy howitzer volgende mp3 is waarschijnlijk iriver h10, ik wil gewoon duidelijk maken dat ipod geen brol is zoals veel zeggen.
Ipod is een goed, mooi gebruiksvriendelijk product.
Waarom komt hij dan in zo vele test er als beste uit?
en @ niels ge begrijpt het echt niet hé