Dr[009]
Legacy Member
Dr[009] zei:Is er ergens een plek waar ge die kunt testen?
(dus echt laten spelen, ni zoals in de fnac waar ge ze gewoon kunt vasthouden)
Of hebt ge de 2 players gekocht?
niemand?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dr[009] zei:Is er ergens een plek waar ge die kunt testen?
(dus echt laten spelen, ni zoals in de fnac waar ge ze gewoon kunt vasthouden)
Of hebt ge de 2 players gekocht?
Dr[009] zei:Die podcasts kunnen die zowel door ipod als op creative worden afgespeeld?
of zijn die alleen te verkrijgen via iTunes, en dus ook alleen maar voor ipod
[TFT]Poky zei:En @ topicstarter ik zou ook is de iriver modellekes bezien heb er al een paar in mijn handen gehad, en had vroeger 1 dat is ook zeer deftig materiaal
NielsParedis zei:Nog een probleem.Ipod met zijn stomme itunes.Had de pc geformatteerd.Mijn zusje sluit haar ipod aan op de pc,en alles gaat van haar ipod af,omdat de ipod zich aanpast aan itunes.WAT ENE ZEVER.
ik ga ook de laatste zijn om een ipod aan te raden aan iemand, maar dees vinnek toch wel straf, hoe kan je nu in godsnaam een product beoordelen als je er niks van kent?desert storm zei:ik zei: "vermoed ik" wat er op duidt dat ik er niet zeker van ben. en ik mag toch wel zeggen dat ik er wat van ken, dank u. enkel van ipod ken ik bijna nix. niet verwonderlijk als het niet echt m'n merk is hé? en de laatste tijd? nee, ik moest voor "de laatste tijd" er al nix van hebben van heel die commerce rond die witte MP3-speler. en ik ben niet helemaal anti-apple, ik vind hun pc's bijzonder mooi en zou er graag ook zo één hebben. wat houdt me tegen? het OS en de prijs.

250€ vo psp pack + 100€ voor 1gb stick, en dan hebt ge nog maar 1/30ste van de opslagruimte van nen ipod / zen ... tis ma wa ge goeikoop noemt natuurlijkDude_csplayer zei:allemaal veel te duur koopt gewon nen psp![]()

GhO$T zei:ik ga ook de laatste zijn om een ipod aan te raden aan iemand, maar dees vinnek toch wel straf, hoe kan je nu in godsnaam een product beoordelen als je er niks van kent?
Het is niet omdat een product plots wat gehyped wordt dat het daarom automatisch slecht is hé (moet het zo'n rommel zijn denk ik echt niet dat het ding zo populair zou geworden zijn, zelfs met de beste reclame van de wereld lukt dat niet).
Ofwel koop je iets omdat het wel of niet een bepaald imago heeft (een groep waar ge zelf dus heel duidelijk inzit, samen met de mensen die wel een ipod kopen omdat hij hip is), ofwel koop je iets zuiver afgaande op de kwaliteit ervan, zonder u te bekommeren als je al dan niet cool genoeg gaat zijn met dat ding in u handen.
Als ge in het eerste groepke zit kunde maar beter geen advies geven aan andere mensen, laat staan 1 merk proberen de grond in boren terwijl ge er de ballen van kent![]()

Laurens100 zei:Dat is dan wel omdat je zusje er te weinig van af wist hé, in iTunes kun je instellen dat iTunes je iPod niet automatisch synchroniseert.
Die zen vision is misschien wel beter als je echt van plan bent om veel filmpjes te bekijken, maar die iPod is ook zeker goede kwaliteit, en heeft bovendien een mooier design omdat hij redelijk compact is vergeleken met de creative.
Ge moet zelf uitmaken wat voor jou belangrijkst is.
maxdevis zei:die dikte valt volgens mij nog goed mee
het verschil tussen een duim en een pink
1,8 cm voor die Creative, zeg nu zelf, waar is de tijd van de walkman
[TFT]Poky zei:En lol waarom zitten die anti ipod mensen altijd over itunes te zagen.
Er bestaat andere software voor ipod zenne zoals Ephod ...
Altijd het loze argument van pak geen ipod want dan zitte met itunes , dikke bs !
NielsParedis zei:Van creative weet ik niet.maar senheisser is echt super.Die zaten bij mijn iriver standaard.(iriver model made by senheisser)
