Archief - iPod touch: is het het waard?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel op 10? (voor degene die het hebben)


  • Totaal aantal stemmers
    60
  • Opiniepeiling gesloten.

keizerzizima

Legacy Member
PS: zelf vind ik de iPhone ook overpriced, maar ze zeggen dat dat is om het WOW effect te laten blijven; ''kijk, die heeft een iPhone!'' iedereen weet dat dit vreselijk duur is, dus als het slechts 399 euro kost, is het 'sjieke' ervan af.

Tonerider

Legacy Member
keizerzizima zei:
PS: zelf vind ik de iPhone ook overpriced, maar ze zeggen dat dat is om het WOW effect te laten blijven; ''kijk, die heeft een iPhone!'' iedereen weet dat dit vreselijk duur is, dus als het slechts 399 euro kost, is het 'sjieke' ervan af.
als dat de reden is waarom iemand het koopt dan heb ik medelijden met hem/haar. Dat is gewoon zielig.

keizerzizima

Legacy Member
Sdc zei:
als dat de reden is waarom iemand het koopt dan heb ik medelijden met hem/haar. Dat is gewoon zielig.

Ik weet het, maar zo stond het in een boekje

BraveHeart

Legacy Member
Ik heb jaren een iPod Touch gehad, het toestel deed wat ik er van verwachte, nooit problemen mee gehad tot het geluid maar van 1 kant kwam, blijkt dat een probleem te zijn dat is eigen aan al de iPod en iPhones van apple.

Ik zou de iPod Touch 4g wel kopen, zeker nu met de komst van iOS 5 ga je daar veel plezier aan hebben.

De enige iPod waar je je handen best van af houdt is de iPod 6gen nano, deze heeft veel fouten en de batterij is ook maar een laag vlieger, dat ding zuipt stroom dat het niet normaal is, na een lading van 2 uur is hij zo al leeg, nee apple heeft met de nano echt zijn pet er naar gegooid, ik verwachte een speelduur van minstens 12 uur maar dat haalt zelfs de nano niet, ook met de fm radio aangeschakeld heb je het vlug gehad en kan je m terug opladen.
Dit is mijn eerste nano, zal ook de laatste zijn.

Ik heb mij dan maar een iAudio Cowon D2 aangeschaft, geluid is subliem, batterij gaat 55 uur mee en het geheugen is uit te breiden, wel heb je geen apps maar ja wat heb je daar aan als je alleen naar muziek luistert.

Moest mijn touch het niet meer doen, koop ik wiezo een nieuwe, dat ik verplicht met itunes moet werken is geen probleem, mediamonkey neemt het syncen voor zijn rekening, ik gebruik itunes alleen nog om de firmware te updaten.

Al bij al valt het nog mee, ik heb zoveel dingen van apple zover geen klagen, op de nano na.

assgoblin

Legacy Member
Kheb er ook 1 gehad, is 2 jaar meegegaan tot bij mij ook er een los contact is gekomen. Nu niet meer bruikbaar met headphones ma wel nog aansluitbaar op speakers via de brede ingang.

Ik vond het een super-ding en mis het wel. Lang op de trein en al? Chill museke luisteren, of ne Family Guy ofzo op checken! Voor echte films is het scherm net te klein maar voor van die onnozele seriekes zoals FG, Simpsons en South Park is het wel ideaal. Batterij gaat dan wel iets minder lang mee maar wel genoeg.

Internet werkte ook altijd smooth, toetsenbord en al is ff wennen maar werkt goed. Andere functies ook zeer tevreden van.

Qua spellekes zijn er wel wat leuke gratis apps - ik ben lang verslaafd geweest aan tap tap revenge (zo een beke guitar-hero achtig, en superverslavend :-D).

Ik zou zeggen kopen die handel!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan