Ik heb jaren een iPod Touch gehad, het toestel deed wat ik er van verwachte, nooit problemen mee gehad tot het geluid maar van 1 kant kwam, blijkt dat een probleem te zijn dat is eigen aan al de iPod en iPhones van apple.
Ik zou de iPod Touch 4g wel kopen, zeker nu met de komst van iOS 5 ga je daar veel plezier aan hebben.
De enige iPod waar je je handen best van af houdt is de iPod 6gen nano, deze heeft veel fouten en de batterij is ook maar een laag vlieger, dat ding zuipt stroom dat het niet normaal is, na een lading van 2 uur is hij zo al leeg, nee apple heeft met de nano echt zijn pet er naar gegooid, ik verwachte een speelduur van minstens 12 uur maar dat haalt zelfs de nano niet, ook met de fm radio aangeschakeld heb je het vlug gehad en kan je m terug opladen.
Dit is mijn eerste nano, zal ook de laatste zijn.
Ik heb mij dan maar een iAudio Cowon D2 aangeschaft, geluid is subliem, batterij gaat 55 uur mee en het geheugen is uit te breiden, wel heb je geen apps maar ja wat heb je daar aan als je alleen naar muziek luistert.
Moest mijn touch het niet meer doen, koop ik wiezo een nieuwe, dat ik verplicht met itunes moet werken is geen probleem, mediamonkey neemt het syncen voor zijn rekening, ik gebruik itunes alleen nog om de firmware te updaten.
Al bij al valt het nog mee, ik heb zoveel dingen van apple zover geen klagen, op de nano na.