Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
There you gokeizerzizima zei:ik wil muziek luisteren,internetten,gamen, chatten via facetime... Alles eigenlijk
maar niet bellen hé, facetime is ook op iPod touchDrew zei:
keizerzizima zei:Ik wil er meer mee doe, ik heb mijn nano doorverkocht omdat hij net iets te weinig functies heeft, ik wil muziek luisteren,internetten,gamen, chatten via facetime... Alles eigenlijk
Tranco zei:omdat die een pak duurder zijn, sommige mensen liever met ios werken dan met android, sommige mensen geen behoefte hebben om altijd en overal internet te hebben en wat voor mij belangrijk is, ik liever een goedkope gsm én een pmp heb dan beide in één toestel. (een toestel van +500 euro constant op zak moeten hebben, heb ik liever niet. ipod touch kan ik thuislaten als ik wegga)
Redraptorx zei:Koop u ne goeie smartphone met android om mee te internetten en al da gedoe en koop een goedkopere mp3 speler, gaat ge veel meer mee zijn.
