Moneuil
Legacy Member
MaximV zei:Welke smartphone heb je? Anders is het niet de moeite om een Ipod te kopen.
Een smartphone hebben is leuk maar lullig als je die elke dag moet opladen of een platte batterij hebt wanneer je hem echt eens nodig hebt om te bellen...
Daarvoor is een iTouch nou net leuk, koop jezelf een itouch en een standaard gsm en je hebt alles wat je nodig hebt voor minder geld dan een dure smartphone



