Archief - GEZOCHT: gaming laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gilleman

Legacy Member
Pedroo zei:
Nope, zal waarschijnlijk zelfs een 520GT zijn, waar ge absoluut niets me bent. Het minste voordat ge nodig hebt voor games van nu en de toekomst is een GT555, die ge in zowat elke laptop vind vanaf 900 euro denk ik...
Het was een GTX 520 denk ik. Weet het niet zeker. Maar is een GTX 555 goed?

Pedroo

Legacy Member
gilleman zei:
Het was een GTX 520 denk ik. Weet het niet zeker. Maar is een GTX 555 goed?

GTX kaarten vind je ni vaak in laptops (zeker ni GTX520m, GTX540m, GTX555m maar bv wel GTX560m, enzo). Ik heb er zelfs nog geen enkele gezien... Een GT555m is een zeer goei kaart voor huidige spellen. Ne maat van mij heeft de Alienware M14x me ne i7 dual core en dieje GT555m en dieje speelt toch vééél games.
Druk de kaart in in google, en klik op de link van notebookcheck.com, daar vind je veel reviews (al zou ik ze niet alemaal seriues nemen, daar cpu soms ook een groot verschil maakt..)

gilleman

Legacy Member
Ik ga geen laptop kopen he....
De alienware x51 da is wat ik wil. :D

Pedroo

Legacy Member
Sorry ff verwarring met die discussie rond e laptops ;)
Dan is da nog zeldzamer... Waarschijnlijk weer zo'n Medion, HP of acer pc waar ze zelfs regelmatig fouten geven bij de lijst met specs (al heel vaak gezien). Een GTX520 bestaat zeker niet. Ik heb ooit ook eens een laptop met een 9600GTX gezien :doh: (bij carrefour was da denk ik)

De GTX555 is ni slecht, maar zoek gewoon eens op google, genoeg reviews/benchmarks

gilleman

Legacy Member
Pedroo zei:
Sorry ff verwarring met die discussie rond e laptops ;)
Dan is da nog zeldzamer... Waarschijnlijk weer zo'n Medion, HP of acer pc waar ze zelfs regelmatig fouten geven bij de lijst met specs (al heel vaak gezien). Een GTX520 bestaat zeker niet. Ik heb ooit ook eens een laptop met een 9600GTX gezien :doh: (bij carrefour was da denk ik)

De GTX555 is ni slecht, maar zoek gewoon eens op google, genoeg reviews/benchmarks

Dus welke grafische kaart zou erdan in zitten? En is de goedkoopste versie van de alienware x51 goed genoeg ofniet?

Pedroo

Legacy Member
Gewoon een GT520 ofzo, weet ik veel. Er staan geregeld fouten bij bv carrefour, da weet ik.

GGGGOOOOOGGGLLEEE maat ;)
In de goedkoopste zit de GT540 en daar zijt ge geen bal mee.

Tenzij ge Freddy Fish wilt spele

gilleman

Legacy Member
Pedroo zei:
Gewoon een GT520 ofzo, weet ik veel. Er staan geregeld fouten bij bv carrefour, da weet ik.

GGGGOOOOOGGGLLEEE maat ;)
In de goedkoopste zit de GT540 en daar zijt ge geen bal mee.

Tenzij ge Freddy Fish wilt spele

En in die van 900euro? Of is die van €950 meer aan te raden?

gilleman

Legacy Member
Heb wat gegoogeld en heb gezien dat die Packerd Bell een graka heeft: GTX 510

Pedroo

Legacy Member
Google die kaart en ge zult ni veel tegenkomen. Believe me.

En link pls?

gilleman

Legacy Member
Pedroo zei:
Daar staat nergens GTX voor of achter hé ;)
Da's zelfs een onboard grafische kaart, waar zelfs freddy fish ni me lukt :D

Ff serieus: neem die Alienware van 950 als je nog iets of wat toekomstgericht wil zijn.

Ahn oke, bedankt alvast.

Vic 40+

Legacy Member
Die gtx 555 is een kaart voor systeem bouwers (oem) en vind je niet in de winkel zover ik weet.Idd die van 950 euro met gtx555 nemen als je zo'n alienware wilt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan