.chiLmus
Legacy Member
Namexx zei:Grappig. Een voeding van 200 euro, 850 watt en geen CF.
Ken er weinig van. Had gevonden dat deze voeding het best goed doet.
Heb je een andere voorkeur?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Namexx zei:Grappig. Een voeding van 200 euro, 850 watt en geen CF.
Namexx zei:Grappig. Een voeding van 200 euro, 850 watt en geen CF.
Had altijd vernomen dat de OCZ toch goed waren.
Ander/Beter merk?

phate_13 zei:Te duur moederbord en GPU.
Waarom de deluxe versie van het moederbord?
Waarom de GPU niet elders bestellen?
Ik multitask zeer veel tussen mijn grafische programma's. Ik ben grafish ontwerper van beroep. Nu op zich niet veel rendering, maar de extra power is altijd welkom.ATI zei:Ga jij renderen etc dat jij i7 2600k pakt?Want als het voor gaming alleen is beter i5 2500k presteert even goed!Kost ook 94€ minder.
.chiLmus zei:De prijzen zijn maar een richting. Ik koop via mijn bedrijf de stukken aan dus -BTW & -**%.