Archief - Game pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kennaah

Legacy Member
mdgf zei:
Goh ja, op zich wel, maar voor een echt grote koeler ga je toch je mobo eruit willen halen ze.


Das omdat er toen een geupdatete versie op de markt kwam (oa met usb 3.0 en een grotere uitsparing om de backplate van een cpu koeler te vervangen). Als je kijkt bij de oudere versie dan zal er wel meer staan op tweakers, maar gewoon eens cm690II+review googelen zal effectiever zijn. Either way kan je niks mis doen met die case (tenzij je hem lelijk vindt), ik heb hem ook ;).


Veel drivers zijn dat niet ze, gewoon eens de cd van je mobo insteken en dan de drivers van je gpu afhalen zal het zowat zijn.

Achja dat zullen dan zorgen voor later zijn. Een fatsoenlijke cpu koeler is direct alweer een 30-40 euro extra.

De case vind ik niet lelijk, maar zoveel geef ik niet echt om de looks. Het is mooi meegenomen, niet meer dan dat. Zolang alles erin past en het lekker cool is ben ik blij.
Heeft deze ook een standaard fan controller?

@phate_13 idd dat is het :p
merci

mdgf

Legacy Member
Heeft deze ook een standaard fan controller?
Neen. De casefans zijn niet van de stilste, maar normaal kun je dat ook wel regelen als je dat op je mobo aansluit. Of anders een fancontroller van 5€ kopen van dealextreme zoals ik gedaan heb.

Kennaah

Legacy Member
mdgf zei:
Neen. De casefans zijn niet van de stilste, maar normaal kun je dat ook wel regelen als je dat op je mobo aansluit. Of anders een fancontroller van 5€ kopen van dealextreme zoals ik gedaan heb.

Zijn die makkelijk te plaatsen? en beetje fatsoenlijk?
Anders ga ik die ook kopen.
http://www.dealextreme.com/p/4-channel-cooling-fan-variable-speed-controller-for-pc-50969
Deze lijkt makkelijk te plaatsen :) en is niet duur, maar hoe lang gaat zo iets leven :p?

Er is geen Lite usb 3.0

Had een mail gestuurd naar power4pc en die zeiden dat die niet bestond (antwoord op een zondag :o). Daarna op cooler master website gechecked en daar vind ik ook niet de lite met usb 3.0

mdgf

Legacy Member
Met lite bedoel je de basic versie i guess.

Maar ik was toch mis :p, er is inderdaad geen basic versie met usb 3.0, er kwam wel een plus versie bij, die iets is tussen de basic en advanced (en ik dacht dat die de basic was).

Fancontroller: das die die ik heb zitten, maar de basic versie van de case heeft geen 3.5" poort, dus dan gaat die gewoon los liggen in de case tenzij je een adapter koopt (stukje plastiek die meer kost dan de controller). Alsook gaat die maar tot 6V (50% snelheid, ik persoonlijk vind dat niet erg, maar je moet het wel weten). En de leds zijn straffer dan je zou denken (even straf als die van de frontfan).

Kennaah

Legacy Member
mdgf zei:
Met lite bedoel je de basic versie i guess.

Maar ik was toch mis :p, er is inderdaad geen basic versie met usb 3.0, er kwam wel een plus versie bij, die iets is tussen de basic en advanced (en ik dacht dat die de basic was).

Fancontroller: das die die ik heb zitten, maar de basic versie van de case heeft geen 3.5" poort, dus dan gaat die gewoon los liggen in de case tenzij je een adapter koopt (stukje plastiek die meer kost dan de controller). Alsook gaat die maar tot 6V (50% snelheid, ik persoonlijk vind dat niet erg, maar je moet het wel weten). En de leds zijn straffer dan je zou denken (even straf als die van de frontfan).

Je kunt de fans regelen via het Mobo ?
waarom dan controller als die in de case moet blijven.

Ja de led maakt niet zoveel uit, die van de frontfan kunde uitzetten. Gaat dat ook bij die van dealextreem?

-BVR-

Legacy Member
Slightly off topic: lite = basic versie. Heb ergens iets gelezen daarover maar vind het niet terug. Het een was voor in the UK en wat andere landen en de andere voor de rest ofzo, iets heel vreemds en banaals :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan