mdgf
Legacy Member
God zal het weten, neem gewoon het goedkoopste I'd say.Dus welk van bovenstaand scherm is het beste?
En win7: idd home premium omdat dat het goedkoopste is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
God zal het weten, neem gewoon het goedkoopste I'd say.Dus welk van bovenstaand scherm is het beste?
Een hd6870phate_13 zei:Hangt af van de lengte van de GPU lijkt me.
Sjoepap zei:nog even melden dat ik persoonlijk geen verschil zie qua beeldkwaliteit tussen VGA en DVI op 1080p
denk dat als je niet professioneel met kleuren ofzo bezig bent dat je dan je geen zorgen moet maken
Sjoepap zei:ja nee koop maar een scherm met minstens DVI/HDMI/DP, das tegenwoordig de gangbare standaard
).Vic 40+ zei:Uit het volgende review komt die antec one hundred er toch wel goed uit,
Antec One Hundred Review | bit-tech.net
ze geven ook nuttige info over de max. hoogte van een cpu koeler en over hoe de voeding geplaatst moet worden,verder is zijn er foto's met een heel systeem erin zodat je kunt zien hoe dat eruit ziet.Op één van die foto's zie je dat het 2e pciex16 slot ruim boven de voeding zit en ik denk dan ook dat koeling met crossfire geen probleem zal zijn.Je kan altijd nog een fan in het zijpaneel plaatsen.Anyway lees het gewoon eens door en trek je eigen conclusies.

phate_13 zei:Dit kan altijd achteraf nog gebeuren natuurlijk. Hoe moeilijk dit is hangt af van de koeler. De Mugen 2 Rev. B. stond er bv. om bekend moeilijk te installeren te zijn, maar is voor de rest wel zeer interessant.
De CM 690 II lite is dan een goede keuze. (wordt ook in 4tech buyers guide aangeraden bij systeem 3)phate_13 zei:Ah, inderdaad, ik was verward omdat de Mugen erboven wel vermeld werd.![]()

Goh ja, op zich wel, maar voor een echt grote koeler ga je toch je mobo eruit willen halen ze.Kun je in deze case een Cpu koeler steken zonder al te veel moeite?
Das omdat er toen een geupdatete versie op de markt kwam (oa met usb 3.0 en een grotere uitsparing om de backplate van een cpu koeler te vervangen). Als je kijkt bij de oudere versie dan zal er wel meer staan op tweakers, maar gewoon eens cm690II+review googelen zal effectiever zijn. Either way kan je niks mis doen met die case (tenzij je hem lelijk vindt), ik heb hem ookIk vind weinig reviews, maar dat kan zijn omdat volgens tweakers de eerste prijsvermelding van 10/12/2011 is (dus iets langer dan een maand).
.Veel drivers zijn dat niet ze, gewoon eens de cd van je mobo insteken en dan de drivers van je gpu afhalen zal het zowat zijn.je had in een topic eens een site gezet die onmiddelijk alle drivers voor u download, kun je die hier ook even posten. want ik vind het niet.
Is niet voor drivers, wel voor programma's, maar anyway ik neem aan dat je dit bedoelt :Kennaah zei:@phate_13: je had in een topic eens een site gezet die onmiddelijk alle drivers voor u download, kun je die hier ook even posten. want ik vind het niet.