Archief - Game pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

phate_13

Legacy Member
Dat ziet er mij een zeer mooi systeem uit.

Ik ga je overigens wel nog waarschuwen dat de geheugenprijzen momenteel terug stilaan beginnen stijgen. 8GB is voorlopig nog niet "echt" nodig, maar het kan stilaan toch een meerwaarde bieden over 4GB (volgens sommige personen). Over een jaar of twee zal het wellicht in meerdere games wel een meerwaarde bieden denk ik dan. Anyway : Het kan de moeite zijn om nu al 8GB te steken ipv te wachten, dit zal wellicht het enige zijn in je hele pc wat je goedkoper uitkomt door nu reeds aan te kopen ipv in de toekomst.

phate_13

Legacy Member
Goh, het zou niet mogen uitmaken. Maar 1333Mhz is toch zowat de standaard. Ik moet wel zeggen dat het vooral mijn gutfeeling is die zegt, ga toch maar voor 1333Mhz.

En zoveel niet persé, eerder grote golven. Maar bij DDR2 heb je dit ook gehad, hoge prijzen, lage prijzen en dan terug hogere prijzen. Zoals je hier bv: kunt zien : http://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=167247

Zo kan het zijn dat binnen een half jaar à een jaar de prijzen van DDR3 geheugen misschien weer verdubbeld zijn. Ik ga niet beweren dat dit zeker zo zal zijn, maar de kans is er zeker.

verreckie

Legacy Member
Maar dit is geheugen voor in een Laptop (SO-DIMM), dat zal niet passen. :)

manderlay

Legacy Member
phate_13 zei:
Goh, het zou niet mogen uitmaken. Maar 1333Mhz is toch zowat de standaard. Ik moet wel zeggen dat het vooral mijn gutfeeling is die zegt, ga toch maar voor 1333Mhz.

En zoveel niet persé, eerder grote golven. Maar bij DDR2 heb je dit ook gehad, hoge prijzen, lage prijzen en dan terug hogere prijzen. Zoals je hier bv: kunt zien : http://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=167247

Zo kan het zijn dat binnen een half jaar à een jaar de prijzen van DDR3 geheugen misschien weer verdubbeld zijn. Ik ga niet beweren dat dit zeker zo zal zijn, maar de kans is er zeker.


ik denk dat het nu dezelfde prijs zal blijven tot er iets nieuws uitkomt, is raar maar oud geheugen wordt dan snel zeer duur.

phate_13

Legacy Member
manderlay zei:
ik denk dat het nu dezelfde prijs zal blijven tot er iets nieuws uitkomt, is raar maar oud geheugen wordt dan snel zeer duur.

Er zijn effectief al fabrieken die DDR3 geheugen produceren, omdat hiet niet meer zo interessant is om te maken door de lage prijzen... En de prijzen van DDR3 geheugen zijn al wat hoger ondertussen. Een maand geleden vond je nog een setje van 8GB voor 35€ bij Power4pc.be, nu is het eerder 45€...

Ik maak zo'n bewering niet zomaar. ;)

Dat de prijzen gaan stijgen is redelijk zeker. Het enige wat ik je niet kan vertellen is hoeveel en hoe snel.

Kennaah

Legacy Member
Even een randapperatuur vraagje:

Is het eigenlijk nog doenbaar om met VGA aansluitingen te gamen ?

phate_13

Legacy Member
Dat is zeker mogelijk. Enkel je beeldkwaliteit zal hier wat onder leiden.

Kennaah

Legacy Member
mdgf zei:
720p is 1280x720;), vandaar ook de naam.
En ja dat gaat.

ah vandaag ook het ?

zag gewoon bij benches dat ze vaak 1900*1200 en 1600*1050 gebruikte en dacht dat deze 1080p en 720p waren :p
Niet dus


Moet ik een nieuw topic maken voor een beetje scherm advies of kan ik het hier laten ? (aant twijfelen of ik een scherm koop of niet. Dell u whatever is geen optie)

phate_13

Legacy Member
Het is jouw topic he. ;)

Wat is het budget? Waarom is de Dell geen optie?

phate_13

Legacy Member
Neen, je koopt beste aparte speakers. Creative Inspire T10 vind je voor zo'n 40€, ik ken verschillende mensen die hier zeer content mee zijn. Deze produceren best een aangenaam geluid.

Samadhi

Legacy Member
Kennaah zei:
Power4Pc

Deze is dan goed genoeg voor een jaar/anderhalf jaar games op high/ultra te spelen?

8GB RAM plaatsen !!! en al zeker voor die prijs ...
Waarom sukkelen voor 24€ ?

Voor de rest :niceone:

Kennaah

Legacy Member
Kga toch het maar bij 4 laten voorlopig, kan nadien binnen aantal maanden als er trug wat cash binnen is er 4 bijsteken.

Zo begint het uiteindelijk, je kunt dit nemen het is maar XX euro. En neem dit het is maar XX euro. zo loopt alles op.

Toch bedankt voor de tip

Dus welk van bovenstaand scherm is het beste?


Welke windows is eigenlijk het beste om te gamen? Home, professional, ultimate?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan