Murderking X
Legacy Member
BMW lover zei:ik zou mss kiezen voor corsair valueram
en dan een 6800GT nemen
Geef ens een corsair geheugen vanop deze site.www.allwebsales.be
En waarom dan een 6800GT?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BMW lover zei:ik zou mss kiezen voor corsair valueram
en dan een 6800GT nemen
Over die ventilator.Waar kan ik zo'n 140mm kopen?sheep zei:120/140mm fan staat voor de grote van de ventilator
je neemt beter de grootste, die is het stilst en LC Power's kunnen vrij warm worden
ik zou alles zo laten, een 6800GT is niet zoveel beter dan een 6800GS
sheep zei:@Realroot
hoe bedoel je?
het gaat over de fan in de voeding he, die LC Power bestaat in 2 versies

Waarom dan een 140mm kopen?sheep zei:vraag aan die winkel of ze die kunnen bestellen
maar ikzelf zou niet meer betalen enkel en alleen omdat die winkel in je omgeving ligt...
€15 verschil voor een voeding is imo veel
@Realroot
hoe bedoel je?
het gaat over de fan in de voeding he, die LC Power bestaat in 2 versies
Dus dan zou ik best een 140mm kunnen kopen?sheep zei:stiller
koeler
en mijn ervaring zegt dat een LC Power warm kan worden
wanneer men pc gestressed wordt is dat wrs het warmste onderdeel van men gehele pc
nuja, eigen voorkeur he
Wat is het verschil met UATA??T€RM!N4T0R zei:HDD: 160 GB WesternDigital Special Edition 1600JB: 8mb cache - UATA-133 - 7200 rpm - 3 jaar garantie 84,63
Heb niet hele topic gelezen maar waarom geen SATA?
De rest ziet er wel goed uit als dit de PC is die je zou nemen.
Voor het prijsverschil zou ik het niet laten de 140mm te nemen om de redenen die 't schaap al aanhaalde..
Kan jij mss eens zoeken naar een goede HD van 160GB bij www.allwebsales.be ??T€RM!N4T0R zei:UATA is de oude standaard voor HD's. Is hetzelfde als IDE / ATA.
- dikkere kabels, en daardoor ook mindere airflow
- theoretisch ligt de snelheid lager dan de snelheid van SATA's
- geen gekloot meer met master/slave bij sata
Ok, seg merci eT€RM!N4T0R zei:Ja sgoe
Kende gij mss pc-winkels in de buurt van Pulderbos?T€RM!N4T0R zei:Ja sgoe
NopeMurderking X zei:Ok, seg merci e
zoude gij der nog iets aan verandere?

