Archief - Game Pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonathan

Legacy Member
Davion zei:
Kast en voedingsopmerking klopt idd, kzou een Antec Sonata II 450W eerder aanraden, lijkt mij een pak beter (kwalitatief)

:applause: ²that

Botak

Legacy Member
heb en keer een vraagje. Zit hier blijkbaar in geen slechte room. Ik ben op zoek naar een game pc en ik heb een site gevonden waar wel iets degelijk opstaat denk ik.

Moederbord
Asus A8N SLI
Processor
AMD Athlon 64bit 3500+
Geheugen
Corsair 1024MB DDR
DVD/CD Schrijver
Nec ND4550 16x DL DVD+/-(re)writer
Harde Schijf
Western Digital 300GB
Grafische kaart
GeForce 6600GT
Behuizing
Antec SLK3700

voor 999 euro. Is dat qua prijs kwaliteit goed?
Ik heb deze gevonden op www.itinc.be

Botak

Legacy Member
Ben vrij noob daarin. Is die grafische kaart genoeg voor deftig te gamen?

Murderking X

Legacy Member
Davion zei:
Kast en voedingsopmerking klopt idd, kzou een Antec Sonata II 450W eerder aanraden, lijkt mij een pak beter (kwalitatief)
Die case die jij aanraadt. Kan je deze overal kopen En is er een sidewindow in + front USB + Sound?

Davion

Legacy Member
@Botak: Ja.

@Murderking X: Kan je op de meeste plaatsen kopen en hefet front USB en audio, geen sidewindow, maar dat kan je makkelijk zelf (heb ik in men Sonata 1 gedaan).

Murderking X

Legacy Member
Ik ben eigenlijk op zoek naar een case om neon buizen en fannekes in te hangen die je dus nog kan zien. Maar de case moet uit de omgeving komen van Pulderbos.

Davion

Legacy Member
Ewel, de Sonata II 450W.
Hoe je raam maakt moet je op Casemodding forum maar vragen, maar is echt niet moeilijk, design maken, afplakken mooi uitzagen, afschuren, plexi derin.

Murderking X

Legacy Member
Davion zei:
Ewel, de Sonata II 450W.
Hoe je raam maakt moet je op Casemodding forum maar vragen, maar is echt niet moeilijk, design maken, afplakken mooi uitzagen, afschuren, plexi derin.

Ik koop liever een case met sidewindow in hoor! :)
Want ik ben nog maar een noob in vergelijking met jullie

Davion

Legacy Member
Cases met al een Sidewindow in zijn ofwel boegt ofwel reteduur.

SMa

Legacy Member
psu is voeding (power supply unit)
koop er dan nog een LC Power 420W voor €40 bij
of een 550W voor €50

SMa

Legacy Member
ja die bedoel ik
maar die is zo'n 15 euro te duur

een LC Power 550w 120mm fan kost normaalgezien 40 euro
een LC Power 550w 140mm fan 50 euro
bij pcwarez krijg je 120mm versie voor €55 ...

Murderking X

Legacy Member
sheep zei:
ja die bedoel ik
maar die is zo'n 15 euro te duur

een LC Power 550w 120mm fan kost normaalgezien 40 euro
een LC Power 550w 140mm fan 50 euro
bij pcwarez krijg je 120mm versie voor €55 ...
Waarvoor staat die 120/140 mm fan??

Murderking X

Legacy Member
Jelle zijn pc hoogstwaarschijnlijk
CPU: AMD Athlon 3500+ 64bit - 939 Venice: Boxed + cooler ADA3500AWBOX 243,38
Moederbord: ASUS A8N-E: Nforce4 Ultra - Socket 939 - SATA - PCI-X 109,56
Geheugen: DDR-400mhz - 1024 MB - Corsair: PC3200 - C2 - XMS 136,07
Systeemkast: Techsolo TC-80 Black no PSU 52
HDD: 160 GB WesternDigital Special Edition 1600JB: 8mb cache - UATA-133 - 7200 rpm - 3 jaar garantie 84,63
CD/DVD: Nec ND3550A Dual Layer DVD+/-RW 16x Black: 16x op DVD+R en -R 52,14
Graka: XFX GeForce 6800GS - 256MB - PCI-X: 256MB - PCI-X - TV-Out - DVI 236,38
Besturingssyteem: Microsoft Windows XP Prof. NL (Oem) 151,21
Voeding:LC 550 Watt 120mm fan 55(maakt deze veel geluid?
Totaal 1120,37

Dit is de pc die ik dan zou nemen met die LC 550W 120 mm fan erbij :p
Is dit goed?Alles erin?Alles Past?Wat is 120mm fan??...?

BMW lover

Legacy Member
ik zou mss kiezen voor corsair valueram

en dan een 6800GT nemen

edit: fan is ventilator en die 120mm is de diameter
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan