Archief - Game Pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vinnieman

Legacy Member
Waarom post jij alles in 5 keer...gebruik volgende keer gewoon de editknop!

enneuh...ik denk dat de beste systeempjes hier al genoemd zijn...die mensen weten heus wel wat het beste is!

Murderking X

Legacy Member
Ok en over die posts van mij. Ja, ik weet het maar ik ben pas nieuw op deze site:):)

Murderking X

Legacy Member
Ik heb een pc samengesteld op basis van wat jullie zeiden.
Dit is hem:
CPU: AMD Athlon 3500+ 64bit - 939 Venice: Boxed + cooler ADA3500AWBOX 243,38 Euro
Moederbord: ASUS A8N-E: Nforce4 Ultra - Socket 939 - SATA - PCI-X 109,56 Euro
Geheugen: DDR-400mhz - 1024 MB - Corsair: PC3200 - C2 - XMS 136,07 Euro
Systeemkast: Lightstyle Silver: 350w Front USB + Sound + Window 49,95 Euro
HDD: 160 GB WesternDigital Special Edition 1600JB: 8mb cache - UATA-133 - 7200 rpm - 3 jaar garantie 84,63 Euro
CD/DVD: Nec ND3550A Dual Layer DVD+/-RW 16x Silver: 16x op DVD+R en -R 50,86 Euro
Graka: XFX GeForce 6800GS - 256MB - PCI-X: 256MB - PCI-X - TV-Out - DVI 236,38 Euro
Besturingssyteem: Microsoft Windows XP Prof. NL (Oem) 151,21 Euro
Totaal 1053,04 Euro
Passen al deze onderdelen in elkaar en is het een goede pc om zowat alles mee te doen. Vooral Gamen natuurlijk:p;)

RealFlub

Legacy Member
waarom? 6800GS is stuk krachtiger dan een 6600GT hoor.
de GS is bijna hetzelfde als de 6800GT ;)

Murderking X

Legacy Member
Zit hier eigenlijk alles in wat er in een pc moet zitten?
Cooler, Geluid-kaart, ... ?

SMa

Legacy Member
coolers zijn meegeleverd
geluidskaart zit onboard
netwerkkaart zit onboard

alles wat je nodig hebt heb je
persoonlijk zou ik nog een floppy en dvd-lezer erbij nemen, maar dit moet je natuurlijk zelf bepalen :)

Murderking X

Legacy Member
sheep zei:
coolers zijn meegeleverd
geluidskaart zit onboard
netwerkkaart zit onboard

alles wat je nodig hebt heb je
persoonlijk zou ik nog een floppy en dvd-lezer erbij nemen, maar dit moet je natuurlijk zelf bepalen :)

Wat bedoel je met dvd-lezer. Dat heb ik tog er toch al bijstaan.
En de cooler is deze goed genoeg voor deze CPU?

Murderking X

Legacy Member
Vragen en andere voorstellen mogen nog altijd gedaan worden :p

Davion

Legacy Member
Ja die PC is goed, koeler is goed, ge hebt nen DVD WRITER, sommigen preferen appart nog een DVD lezer, echter is dit totaal niet noodzakelijk.

Jonathan

Legacy Member
Murderking X zei:
Wat bedoel je met dvd-lezer. Dat heb ik tog er toch al bijstaan.
En de cooler is deze goed genoeg voor deze CPU?

Cooler = boxed ; Dat wil zeggen dat de koeler standaard mee geleverd wordt met de CPU ( processor dus ) , zonder koeler zou deze toch niet kunnen werken ! En een boxed ( automatisch meegeleverde ) koeler is dan normaal gezien meer dan genoeg om je CPU te koelen en laat zelfs nog toe om soms tot zo'n 15% te laten overklokken dus maak je daar maar helemaal geen zorgen om :) !

Een DVD lezen heb je idd ook al ( daar je DVD Writer tuurlijk ook DVD's kan lezen :p ) een gewone DVD lezer is gebruikelijk als je DVD's wil gaan kopieren ( On the fly dus ) maar dit is meestal toch niet aangeraden en dus is zoals Davion al zei , een 2de DVD lezer geen noodzaak !

Het enige wat ik niet helemaal vertrouw is je case met ingebouwde voeding , 350 Watt is niet overdreven veel en daar kan je als je eventueel nog een harde schijf ofzo bij plaatst mee in de problemen beginnen raken ! Tevens twijfel ik aan de kwaliteit van deze aangezien je een case + voeding hebt voor amper 50 euro ! Mss opteren voor een iets betere oplossing , onderschat een voeding niet , het is één der belangrijkste onderdelen in een pc configuratie !

Hoop dat ik je van hulpt kon zijn !

Greetz en alvast succes met je pc !

Davion

Legacy Member
Kast en voedingsopmerking klopt idd, kzou een Antec Sonata II 450W eerder aanraden, lijkt mij een pak beter (kwalitatief)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan