Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
)Chizm zei:Ideaal, kan ik met 870 in de toekomst nog xfire doen!
Trouwens wie heeft er behoefte aan 3 kaarten in xfire![]()

GuerrillaDawg zei:Vergeet wel niet , één 5770 is wel niet genoeg om op 1920x1200 te spelen.
Hangt af van budget, zijn allen goede opties. Als je geen fervente overclocker bent zou ik wel bij de mugen blijven.Ook aan het twijfelen tss scythe koeling of watercooling corsair/noctua